Er lidt ked af det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Miss Tina

camillakrath skriver:

Hej alle

Er simpelthen blevet så bange for at min søn Benjamin er meget bagud med hans motoriske udvikling i forhold til hans alder.

Benjamin blev født den 18 april og er 11 uger i dag. Han blev født 5 uger for tidligt og vejede 700 gram under gennemsnittet pga min svangerskabsforgiftning og min moderkage der havde revet sig løs.

Det kan give mig helt ondt i maven at tænke på hvis han er alt for meget bagud.

SÅ hvad kan jeres baby'er som ca. 11uger gamle? Og er der nogen der har nogen billeder af deres små som 11 uger gamle som jeg må se?

Mange tak

Knus

Jeg har selv født før tid og der fik jeg at vide at selv om man regner aldre fra hvornår de er født, så skal det når de er hel små regne fra terminen. Det var et eller andet med at de automatisk kom lidt bagud, fordi de sover rigtig meget i starten og deres kroppe ikke kan finde ud af at blive født før tid.

Så selv om den lille trold er 11 uger, skal du trække det fra han er født før tid, så han er kun 6 uger og hvad han skal kunne der kan du læse dig frem til i alle mulige bøger. Jeg kan ikke huske hvad det er.

Gav det bare lidt mening??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

camillakrath

Miss Tina skriver:

Jeg har selv født før tid og der fik jeg at vide at selv om man regner aldre fra hvornår de er født, så skal det når de er hel små regne fra terminen. Det var et eller andet med at de automatisk kom lidt bagud, fordi de sover rigtig meget i starten og deres kroppe ikke kan finde ud af at blive født før tid.

Så selv om den lille trold er 11 uger, skal du trække det fra han er født før tid, så han er kun 6 uger og hvad han skal kunne der kan du læse dig frem til i alle mulige bøger. Jeg kan ikke huske hvad det er.

Det gav rigtig meget mening. Det er faktisk også det min mand siger - altså det der med at han har sovet tiden væk der i starten.

Tusind tak for svar

Anmeld

4. juli 2011

Lilje82

Miss Tina skriver:

Lige præcis

Anmeld

4. juli 2011

Zeus

Min svigermor har også haft det sjovt med at påpege, at vi var lidt pylrede omkring Cajsa.. At vi gjorde for meget ud af ingenting, og alle babyer skreg jo (hun havde noget kolik noget), indtil den dag hun tog en skrigetur mens vi var deroppe, så var der pludselig ikke noget galt med vores måde at gøre det på

Tror du skal sortere i de ting din svigermor (og alle andre) siger, ang din søn, for kun du ved bedst! Og vil du ligge og nusse hele dagen, fremfor at træne alle mulige ting, så gør det.. Tror din søn nyder det lige så meget, som du gør, og der skal nok blive tid til det hele 

Jeg har aldrig trænet vildt meget med Cajsa, og har haft flere dage hvor jeg "glemte" det, fordi hun hadede at ligge på maven. Tror højst jeg lagde hende på maven 2-3 gange om ugen den første måned eller 2, og hun kravlede løs da hun var 6 mdr

Anmeld

4. juli 2011

Henriette1973

Tillykke med det lille pus... Er meget enig i det andre skriver S... på hvad din svigermor siger, hun ved ikke bedre. Et lille barn kan ALDRIG få for meget nærhed og kontakt!!!!

Angående hvad han kan/skal kunne tror jeg på at du skal lytte til SP, og det lyder til at hun er tilfreds, så skal du også være det

Held og lykke frem over

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.