Er lidt ked af det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

camillakrath

Corn skriver:

Fuck din svigermor

Mine unger har nærmest været limet fast på mig det første år af deres liv, og de funker fint

Det er jeg virkelig glad for at høre. Er så træt af at jeg hele tiden skal undskylde det. Og føle mig som en dårlig mor fordi jeg nogen gange synes det er hyggeligt at han sover hos mig om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

camillakrath

nettemor skriver:

det vil jeg da mene er rigtig flot (kan ikke huske præcis hvad min kunne den gang) men bare det at han smiler og holder hovedet og øjenkontakt. og pludren skal nok komme. det er meget forskelligt hvornpr babyer kan det forskellige. men han lyder til at klare det fint. og hvis der er noget han er bagefter med så kommer han hurtig efter det.

bare rolig

Årh det er jeg glad for at høre. Tusind tak

Anmeld

4. juli 2011

camillakrath

Gitze skriver:

min søn havde jo samme termin dag som din søn.

Derfor burde vores to unger være nogenlunde lige langt udviklingsmæssigt, så vidt jeg har forstået.

min søn holder ikke sit hovet alt for godt når han ligger på maven, men han bliver trænet hver dag.

Har endnu ikke set min knægt smile bevidst af noget VI gjorde, men har set ham smile ud af ingenting.

min søn er begyndt som noget nyt at sige pludre lyde uden det er utilfredse lyde, hvilket er rart, da han har brugt de sidste 3 uger på bare at skrige og skrige i et væk pga Kolik.

min søn elsker badekaret!

BEnjamin ELSKER også bare at komme i bad  

Det lyder altså lidt som om at de er nogenlunde lige langt i udvikling. Det er altså dejligt at høre

Anmeld

4. juli 2011

Corn

camillakrath skriver:

Det er jeg virkelig glad for at høre. Er så træt af at jeg hele tiden skal undskylde det. Og føle mig som en dårlig mor fordi jeg nogen gange synes det er hyggeligt at han sover hos mig om dagen

Glem endelig ikke, at kropskontakt er rigtig godt for babyer, og det er rigtig rigtig rigtig rigtig for for-tidligt-fødte...

Anmeld

4. juli 2011

camillakrath

Corn skriver:

Glem endelig ikke, at kropskontakt er rigtig godt for babyer, og det er rigtig rigtig rigtig rigtig for for-tidligt-fødte...

Ja ikke? Og han er bare sådan en glad og tilpas dreng. Han græder ikke særlig meget. Og er bare så tilpas.

Anmeld

4. juli 2011

Nettemor

Corn skriver:

Fuck din svigermor

Mine unger har nærmest været limet fast på mig det første år af deres liv, og de funker fint

ENIG

til TS: DU og kun DU bestemmer hvordan du gør det med dit barn!!! hvis ddin svigermor er for meget over dig så kan du prøve at sige til hende på en pæn måde at du gerne vil klare det selv og du nok skal spørge hvis der er noget du er i tvivl om!!

Anmeld

4. juli 2011

Nettemor

camillakrath skriver:

Ja ikke? Og han er bare sådan en glad og tilpas dreng. Han græder ikke særlig meget. Og er bare så tilpas.

det at han er så glad og tilpas er lige præcis det du skal kigge på. ikke hvad han kan men hvordan han har det. det er vigtigere at han har det godt og er glad og tilfreds end at han kan pludre osv!

Anmeld

4. juli 2011

Corn

camillakrath skriver:

Jamen så lyder han jo helt perfekt...

Anmeld

4. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
camillakrath skriver:

BEnjamin ELSKER også bare at komme i bad  

Det lyder altså lidt som om at de er nogenlunde lige langt i udvikling. Det er altså dejligt at høre

Jeg er sikker på at din lille Benjamin er fint med!

Min søn får også lov til at hænge på mig, eller min mand, da vi synes han skal have lov til at føle sig tryg, vi tænker at alt er så nyt, så mange ting man skal lære og så synes vi det er vigtig han føler sig så tryg som vi kan og nej selvfølgelig skal vi heller ikke pyldre om ham.

Jeg vil lige sige at jeg selv blev født i uge 30 vejede 1700g, ifølge mig er jeg HELT normal

Anmeld

4. juli 2011

Moar'en

Corn skriver:

Fuck din svigermor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.