Elsker, elsker ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

fif

Anonym skriver:

Ja, det kan man godt sige, men jeg "følger jo bare med" hvis man kan sige det sådan. men jeg får helt lyst til at tude, når jeg tænker på hvordan han vil reagerer jeg syntes virkelig at det er synd for ham at jeg føler sådan og skal sige sådanne ting til ham

Det synes jeg ikk, synes det er mere synd at du intet fortæller og at så tror det går så godt me jer to!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Ja, det kan man godt sige, men jeg "følger jo bare med" hvis man kan sige det sådan. men jeg får helt lyst til at tude, når jeg tænker på hvordan han vil reagerer jeg syntes virkelig at det er synd for ham at jeg føler sådan og skal sige sådanne ting til ham

Mon ikke han vil blive mere ked af det hvis han senere fandt ud af det, at du har haft det sådan uden at give ham en chance for at forbedre det...

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

I behøver heller ikke skændes for at finde en løsning... Men du kan bare snakke med ham lige så stille.. MEN PAS PÅ.. Mænd har det med hurtig at føle sig angrebet og så går i først i baglås.. Så uden at angribe ham fortæller du ham dine tanker...

Selvom det er svært vil det være mest fair over for jer begge.. Og tror du vil føle en lettelse bagefter..

Håber på en opdate når du har snakket med ham..

Jeg vil prøve- Tak for din hjælp

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

fif skriver:

Det synes jeg ikk, synes det er mere synd at du intet fortæller og at så tror det går så godt me jer to!!

Det har du ret i. jeg ligger det i tænkeboks en times tid.

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Mon ikke han vil blive mere ked af det hvis han senere fandt ud af det, at du har haft det sådan uden at give ham en chance for at forbedre det...

jo det vil han nok.

Anmeld

4. juli 2011

brikble

Jeg vil da lige sige at vi har været sammen i næsten 6 år nu, og de der sommerfugle, som var i starten er der da ikke mere ... det er blevet til en dybere kærlighed til hinanden, som er svær at definere.

Man skal passe på med at lægge for meget i, om det er blevet ren vane, for det bliver det da på et tidspunkt, og ikke dermed sagt, at det ikke kan være anderledes, for det kan det jo ... det kræver bare, at I måske finder en pasning til jeres barn i en weekend, og bare tager afsted jer to .. og koncentrerer jer om jer lidt.

Det der med at kysse godnat og farvel, det er jo også op til dig, ikke?

en lillefra mig til dig.

Britta, mor til fem.

Anmeld

4. juli 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg vil prøve- Tak for din hjælp

Det var da så lidt..

Håber i finder frem til noget i begge kan leve med

Anmeld

4. juli 2011

fif

Anonym skriver:

Det har du ret i. jeg ligger det i tænkeboks en times tid.

Godt så så håber jeg du gør det, og skriv endelig hvis i har fået snakket om tingene....

Anmeld

4. juli 2011

norenberg

Har den mest uromantiske mand som aldrig overrasker mig og der er heller ikke meget gnist og spænding her....der er bare total hverdag i det.....tror alle oplever det på et tidspunkt og det vil man nok også opleve hvis man fandt en anden....og hver gang jeg tænker over det.....finder jeg sku frem til at sådan er han jo bare, og inderst inde elsker jeg ham alligevel, og kunne heller ikke forestille mig et liv uden ham....selvom man tit drømmer sig væk....og tænker på hvordan man egentlig gerne ville have det skulle være....

Anmeld

4. juli 2011

FamilenStorm

norenberg skriver:

Har den mest uromantiske mand som aldrig overrasker mig og der er heller ikke meget gnist og spænding her....der er bare total hverdag i det.....tror alle oplever det på et tidspunkt og det vil man nok også opleve hvis man fandt en anden....og hver gang jeg tænker over det.....finder jeg sku frem til at sådan er han jo bare, og inderst inde elsker jeg ham alligevel, og kunne heller ikke forestille mig et liv uden ham....selvom man tit drømmer sig væk....og tænker på hvordan man egentlig gerne ville have det skulle være....

Nemlig.. Og hvem siger at græsset altid er grønnere på den anden side?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.