Elsker, elsker ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

fif

Anonym skriver:

Ja, det ved jeg godt- men er bare så bange for at gøre ham ked af det, da jeg bare ved hvor han elsker mig og vil det her, det fandt jeg ud af sidst vi gik fra hinanden- jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an.

Men hvis han elsker dig så højt, så vil han da osse godt lytte til det du siger, osv... Prøv at start en samtale!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Lyder ikke særligt fedt..

Synes du skal tyren ved hornene og fortælle ham hvordan fu føler jeres forhold er og hvad du ønsker af det...

Uden at skulle forsvare ham, har han jo svært ved ændre sig helt, når han ikke ved hvordan du 100% har det..

Det har du ret i, det er bare så fandens svært jeg syntes på en måde at det er synd for ham

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

fif skriver:

Men hvis han elsker dig så højt, så vil han da osse godt lytte til det du siger, osv... Prøv at start en samtale!!

Vi plejer ikke at komme frem til noget når vi skændes/diskuterer- men ja, må tage kampen op en dag.

Anmeld

4. juli 2011

cnmigo

... man skal vel heller ikke gå på kompromis med sig selv, bare for at gøre en anden tilpas...

Tænker lidt, husker du dig selv i det her forhold?

Hvis han elsker dig så meget som du siger/tror, så lyder det ret underligt at han ikke gider ud at spise, gå en tur, spille et spil, sofahygge, og og og...

Anmeld

4. juli 2011

fif

Anonym skriver:

Vi plejer ikke at komme frem til noget når vi skændes/diskuterer- men ja, må tage kampen op en dag.

EN dag ? IDAG hhehe.... ej det styrer du jo helt selv, men synes da bare det er synd for forholdet at det ska gå sådan, hvis man ve der er noget galt... så kører man jo bare i en ond cirkel

Anmeld

4. juli 2011

fif

Anonym skriver:

EN dag ? IDAG hhehe.... ej det styrer du jo helt selv, men synes da bare det er synd for forholdet at det ska gå sådan, hvis man ve der er noget galt... så kører man jo bare i en ond cirkel

Anmeld

4. juli 2011

Frk.S

Anonym skriver:

Der er ingen der siger det skal være et skænderi/ en diskussion..... men en samtale. I den samtale skal du prøve at forklare ham, hvad du har behov for i jeres forhold.

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

fif skriver:

Ja, det kan man godt sige, men jeg "følger jo bare med" hvis man kan sige det sådan. men jeg får helt lyst til at tude, når jeg tænker på hvordan han vil reagerer jeg syntes virkelig at det er synd for ham at jeg føler sådan og skal sige sådanne ting til ham

Anmeld

4. juli 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

I behøver heller ikke skændes for at finde en løsning... Men du kan bare snakke med ham lige så stille.. MEN PAS PÅ.. Mænd har det med hurtig at føle sig angrebet og så går i først i baglås.. Så uden at angribe ham fortæller du ham dine tanker...

Selvom det er svært vil det være mest fair over for jer begge.. Og tror du vil føle en lettelse bagefter..

Håber på en opdate når du har snakket med ham..

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Der er ingen der siger det skal være et skænderi/ en diskussion..... men en samtale. I den samtale skal du prøve at forklare ham, hvad du har behov for i jeres forhold.

ja, hvis jeg bare vidste hva vi ku gøre om?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.