langt om længe en lille update...
Jeg tog snakken med ham i går...Langt om længe!!!...
Jeg havde nemlig fået nok af flere ting..
Fortalte ham, at jeg følte, at jeg havde taget hans venner fra ham, at jeg var træt af de svinede mig til, og at han ikke gjorde noget...
Men faktisk er det lidt min skyld, at han ikke gør noget.. (har ikke tænkt over det)...
Det meste sker jo på FB, og min kæreste bruger aldrig fb...og det er ikke altid, jeg fortæller ham, at det sker... derfor er det ligesom ret svært for ham at sige noget....Tænk, at jeg havde taget det som en selvfølge, at han vidste det...Dumme mig..
Vi fik også snakket om, at han ikke rigtig er sammen med sine venner, selvom jeg kommer med forslag, eller prøver at skubbe ham lidt..
Han fortalte så, at han har svært ved at forlade mig, fordi jeg tit har det skidt psykisk eller får det..Udover det har han alt for dårlig samvittighed over, at mine venner er så langt væk fra mig, fordi jeg er flyttet ned til ham.
Jeg ved ikke helt, hvordan jeg kan overbevise ham om, at han altså sagtens kan være sammen med dem uden dårlig samvittighed!!
Det eneste jeg sagde, jeg ikke ville have det godt med, var hvis der var druk hver week, for det har vi virkelig ikke råd til - og jeg er også bange for at han gør noget dumt - Jeg ved også godt, jeg skal lære at stole på ham, for han skal selvf. have lov til at komme i byen....
Men det er godt nok en lang proces for mig - at lære at stole 100 procent på ham...Ikke fordi jeg tror, at han VIL gøre noget.. men er blevet svigtet SÅ mange gange....