Føler det nærmest er psykisk terror :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Ajj jeg var blevet gal!!.. Jeg har aldrig haft det problem med min kæreste, men havde et problem da vi begyndte sammen... Han har natarbejde og var på druk næsten HVER DAG/NAT efter arb.. Kl 4 om morgenen og kom hjem kl 12-13 stykker... Til sidst fik jeg nok og sagde til ham at han måtte vælge om det var vigtigere at drikke eller være sammen med mig?... Fordi jeg gad ikk at han skulle drikke hver dag og sove hele dagen, stå op når han skulle have aftensmad og gå i bad og tage på arb.....

Da blev nogle af hans venner også lidt hys hys, men jeg var fuldstændig ligeglad... Der er heller ikk noget i dag! De ved at det er mig der har bukserne på herhjemme  Hihi.. På den gode måde, vi har aftaler om hvordan tingene foregår herhjemme og der er vi sku egentlig meget enige..

Men folk burde indse at når han få en seriøs kæreste så er der ikk tid til at se dem hele tiden, at man er ved at skabe en familie... Man er 2 om tingene.....

Men synes måske du skulle tage en snak med kæresten og høre hans mening om tingene... Han burde jo have en mening om tingene, men synes da at han burde sige noget til dem for det kan ikk passe at folk skal være sådan overfor hinanden..... Idioter!

Herhjemme siger vi også, at jeg har bukserne på...

men vi er da enige om, hvad og hvordan tingene skal gøres...

Jeg forstår ikke, at de ikke bare kan indse, at han er ved at blive voksen og er ved at falde til ro.. Han bliver 25 snart...

Jeg har også fået at vide, jeg bare skal ignore dem, for de syens nok det er "sjovt" at irritere mig, men jeg bliver simpelthen så hidsig, og de skal ikke komme og fortælle mig, hvordan mit forhold fungere, for det ved de jo ikke en skid om...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

Herhjemme siger vi også, at jeg har bukserne på...

men vi er da enige om, hvad og hvordan tingene skal gøres...

Jeg forstår ikke, at de ikke bare kan indse, at han er ved at blive voksen og er ved at falde til ro.. Han bliver 25 snart...

Jeg har også fået at vide, jeg bare skal ignore dem, for de syens nok det er "sjovt" at irritere mig, men jeg bliver simpelthen så hidsig, og de skal ikke komme og fortælle mig, hvordan mit forhold fungere, for det ved de jo ikke en skid om...

Neej overhovedet ikk.... Det er jer 2 der sætter reglerne og hvis han er indforstået med det i blir enige om så må han sku tage bukserne på og fortælle dem det!!! Længere burde den ikk være... Heldigvis er min kæreste heller ikk så vildt med byen mere som han var da vi mødtes.. Nu er det mest bare poker og en sjældent gang er han ude og få et par stykker med kollegaerne og det er helt fint.. Jeg har også bare sagt at jeg ikk gad det mere end 1 gang om ugen men det er så også fordi at det er om morgen at han tager ud...

Men jeg var ærlig talt blevet gal på min kæreste hvis han ikk kunne stå bag mig og sige det til hans venner... Specielt når du har det så dårligt over det!... Det kan da ikk passe...

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Neej overhovedet ikk.... Det er jer 2 der sætter reglerne og hvis han er indforstået med det i blir enige om så må han sku tage bukserne på og fortælle dem det!!! Længere burde den ikk være... Heldigvis er min kæreste heller ikk så vildt med byen mere som han var da vi mødtes.. Nu er det mest bare poker og en sjældent gang er han ude og få et par stykker med kollegaerne og det er helt fint.. Jeg har også bare sagt at jeg ikk gad det mere end 1 gang om ugen men det er så også fordi at det er om morgen at han tager ud...

Men jeg var ærlig talt blevet gal på min kæreste hvis han ikk kunne stå bag mig og sige det til hans venner... Specielt når du har det så dårligt over det!... Det kan da ikk passe...

tro mig. Det er jeg også.

Min kæreste er bare en af de personer, som ikke kan blive sure eller kan sige fra... Desværre..

Han kan sagtens se det fra min side, men har svært ved at sige fra.... Nok er det frygten for hvad de vil svare igen?

Anmeld

4. juli 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

tro mig. Det er jeg også.

Min kæreste er bare en af de personer, som ikke kan blive sure eller kan sige fra... Desværre..

Han kan sagtens se det fra min side, men har svært ved at sige fra.... Nok er det frygten for hvad de vil svare igen?

Sådan er min kæreste også... Men det hjælper ikk noget.. Har vi også haft nogle problemer med....

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Sådan er min kæreste også... Men det hjælper ikk noget.. Har vi også haft nogle problemer med....

nej synes ligesom det gøre tingene værre....

Anmeld

4. juli 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

nej synes ligesom det gøre tingene værre....

Men synes det er der du skal stå fast og få ham til at sige noget... For hvis han virkelig ikk kan det så har i et problem... Specielt hvis det er fordi at han er bange for hvad de vil sige.. For så er det jo ikk rigtige venner, hvis de ikk kan forstå det...!!

Og da ville jeg føle at han begyndte at vælge dem frem for mig....

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Men synes det er der du skal stå fast og få ham til at sige noget... For hvis han virkelig ikk kan det så har i et problem... Specielt hvis det er fordi at han er bange for hvad de vil sige.. For så er det jo ikk rigtige venner, hvis de ikk kan forstå det...!!

Og da ville jeg føle at han begyndte at vælge dem frem for mig....

har også tænkt mig at snakke med ham. Sidder og tænker om jeg skal slette dem på facebook...

Anmeld

4. juli 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

har også tænkt mig at snakke med ham. Sidder og tænker om jeg skal slette dem på facebook...

Det bestemmer du helt selv.. Men hvis de skriver på din facebook side og sviner dig til så synes jeg da bare du skal gøre det....

Men synes du skal tage en alvorlig samtale med din kæreste og virkelig åbne og sige hvor dårligt du har det...

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det bestemmer du helt selv.. Men hvis de skriver på din facebook side og sviner dig til så synes jeg da bare du skal gøre det....

Men synes du skal tage en alvorlig samtale med din kæreste og virkelig åbne og sige hvor dårligt du har det...

det vil jeg også..

Det bare det med at få gang i samtalen....det er jeg dårlig til

Anmeld

4. juli 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

det vil jeg også..

Det bare det med at få gang i samtalen....det er jeg dårlig til

Hmm... Jamen du kan f.eks starte med at sige at derer noget du gerne vil snakke om.. Og at det er vigtigt for dig... Også at du er begyndt at få det rigtig dårligt over det med hans venner..... Osv osv... Og at du virkelig har brug for at han siger noget til dem fordi ellers så tror du ikk at forholdet blir ved med at vare.. For du har ikk lyst til at være i et forhold hvor du skal gå rundt og have det dårligt.... F.eks.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.