velkomstdrink som både er til alcohol og uden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Isabella_mor

Mette+Mathias skriver:

Hvorfor hælde hvidvin i? Det er meget nemmere for dig selv at det er ens, og der er ingen som behøver føle sig udenfor fordi de skal have "børnedrinken".

Hvis man ikke kan undvære vin, kan man jo drikke det til maden

nu er det ikke fordi det er et drukgilde på nogen måder. men man kan sgu ikke servere en helstægt pattegris uden der er et krus øl til...

så helt alkoholfrit bliver det altså ikke..

selvom det er en navngivning syntes vi der skal være lidt hyg... og det er sgu ikke fordi vi ikke kan undvære det, men hvorfor er det nu galt at drikke alkohol når der er fest..  så la der være fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Isabella_mor

Chillien skriver:

Hvis du skal lave en version med alkohol også ville jeg vælge at bruge en asti eller lignene, og så blande hyldeblomst i... Sådan at det er sødt i det...

ja men problemet med ASTI er at det er rimelig dyrt hvis man skal have asti der er rigeligt af til så mange mennesker vi bliver ca 30 voksne der drikker alkohol til festen... 

Anmeld

4. juli 2011

Isabella_mor

Chillien skriver:

Det er en mærkelig skik at der SKAL være alkohol til komsammen'er...

det er det da ikke..!! 

men lad nu være med at bruge MIN tråd hvor jeg søger opskrifter til at tage den debat.. det kan du selv oprette en tråd om... 

Anmeld

4. juli 2011

Chillien

isabellamor skriver:

det er det da ikke..!! 

men lad nu være med at bruge MIN tråd hvor jeg søger opskrifter til at tage den debat.. det kan du selv oprette en tråd om... 

Undskyld..

Anmeld

4. juli 2011

Chillien

isabellamor skriver:

ja men problemet med ASTI er at det er rimelig dyrt hvis man skal have asti der er rigeligt af til så mange mennesker vi bliver ca 30 voksne der drikker alkohol til festen... 

Njah... Fakta har en rimelig billig en... Men jo, det løber hurtigt op.. Men det gør det jo også med hvidvin...

Anmeld

4. juli 2011

Isabella_mor

Chillien skriver:

Njah... Fakta har en rimelig billig en... Men jo, det løber hurtigt op.. Men det gør det jo også med hvidvin...

jvis man køber sådan en papvin hvor den er i en pose indvendig med 3 liter, så tror jeg at man kan skaffe en fin hvidvin for 100 kr som så kan blive drukket lidt af hvis der er tilovers fra velkomstdrinken

Anmeld

4. juli 2011

Isabella_mor

Chillien skriver:

Undskyld..

går nok.. ville bare stoppe den inden det evt ville gå af sporet..

Anmeld

4. juli 2011

Chillien

isabellamor skriver:

går nok.. ville bare stoppe den inden det evt ville gå af sporet..

Forståeligt..

Anmeld

4. juli 2011

Chillien

isabellamor skriver:

jvis man køber sådan en papvin hvor den er i en pose indvendig med 3 liter, så tror jeg at man kan skaffe en fin hvidvin for 100 kr som så kan blive drukket lidt af hvis der er tilovers fra velkomstdrinken

Jah... Det er jo alt sammen et spørgsmål om smag, priotering og penge... Men hyldeblomst går man aldrig fejl af

Anmeld

4. juli 2011

Isabella_mor

Chillien skriver:

Jah... Det er jo alt sammen et spørgsmål om smag, priotering og penge... Men hyldeblomst går man aldrig fejl af

nej det er hvertfald en fin opskrift, hvis hvidvinen er kold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.