Hvad er dit bedste råd imod kærestesorger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mutti2B skriver:

Han smed guld på gaden i går

Ej for pokker da  Det er jeg godt nok ked af at høre smukke.... Sucks. Ja han har sørme smidt guld på gaden. Nej du, diamant!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Carina1977

Mutti2B skriver:

Vi havde været samme i ca 7 måneder og havde reserveret lejl og det hele. Øv øv øv!! Ja, jeg troede bare han var stresset.

Så var det da alligevel også pænt lang tid i havde været sammen. det lyder da også til at det har været et godt forhold, når I ligefrem havde reserveret lejlighed sammen. Han har nok fået kolde fødder

Øv.....håber du snart får det bedre igen. Der er også en mand til dig, en som fortjener dig   

Anmeld

3. juli 2011

Mutti2B

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej for pokker da  Det er jeg godt nok ked af at høre smukke.... Sucks. Ja han har sørme smidt guld på gaden. Nej du, diamant!

Tak søde . Nu tuder jeg igen igen igen

Anmeld

3. juli 2011

Mutti2B

Carina1977 skriver:

Så var det da alligevel også pænt lang tid i havde været sammen. det lyder da også til at det har været et godt forhold, når I ligefrem havde reserveret lejlighed sammen. Han har nok fået kolde fødder

Øv.....håber du snart får det bedre igen. Der er også en mand til dig, en som fortjener dig   

Årh, tak, hvor er du sød. Jeg har bare stenet foran comp i dag og kan slet ikke spise noget. Nå, trængte alligevel til at tabe et par kilo så måske der kommer noget godt ud af det alligevel

Anmeld

3. juli 2011

Carina1977

Mutti2B skriver:

Årh, tak, hvor er du sød. Jeg har bare stenet foran comp i dag og kan slet ikke spise noget. Nå, trængte alligevel til at tabe et par kilo så måske der kommer noget godt ud af det alligevel

Husk nu at spis også  når jeg har kærestesorger, går jeg i modsatte grøft og rovæder af alt det usunde

Anmeld

3. juli 2011

Mutti2B

Carina1977 skriver:

Husk nu at spis også  når jeg har kærestesorger, går jeg i modsatte grøft og rovæder af alt det usunde

Jeg har fået klemt 1½ avokado ned i dag , så lidt kommer der da ned selvom jeg har ondt i maven og kvalme

Anmeld

3. juli 2011

Carina1977

Mutti2B skriver:

Jeg har fået klemt 1½ avokado ned i dag , så lidt kommer der da ned selvom jeg har ondt i maven og kvalme

Du skal nok få det bedre igen, selvom det måske virker temmeligt håbløst lige nu

Men tillad dig selv at gå igennem hele følelsesregistret.....der kommer et tidspunkt hvor du ikke kan græde mere. Men det er sundt at få det ud....og jeg tror det er vigtigt at få det ud. Jeg tror du har det meget bedre om et par uger

Anmeld

3. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mutti2B skriver:

Tak søde . Nu tuder jeg igen igen igen

Årh...  Sikken klovn han er! 

Anmeld

3. juli 2011

Sof

Gøre noget udelukkende for dig selv og gøre det til en hobby  Jeg lavede total livsstilsændring, smed 30 kg og trænede meget. Jeg nød det til fulde og jo bedre jeg fik det med mig selv, jo nemmere var det at komme ovenpå 

Anmeld

3. juli 2011

Hasselnødden

IKKE i kronologisk rækkefølge

• Bland-selv-slik
  • Sove
  • Græde
  • Flyt om i dit hjem
  • Smid ting ud
  • Ring til en veninde eller en ven
  • Lej gyserfilm
  • Tag i byen
  • Gå i bad
  • Gør dig lækker og hyg om dig selv
  • Shoppe noget nyt og lækkert (ikke nødvendigvis dyrt eller omfattende..!)
  • OSV....

" Og den der med at ligge under for at komme over, kliche - for nogen virker det, for andre gør det ikke"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.