Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil også sige at høre noget tudemusik og tudbrøle alt det man kan (alene) og bagefter få snakket det igennem med en veninde og evt noget alkohol... Man kan da også kombinere begge dele hvis det er det man vil...
Men under alle omstændigheder så husk at spis.... Der er så mange det taber sig vildt meget, og det er meget usundt.... Kender en som tabte sig 10 kg, og hun var meget tynd i forvejen... Måtte simpelthen komme på fedekur efterfølgende...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mutti2B skriver: Følger lige med her for jeg kan slet ikke stoppe med at græde
Følger lige med her for jeg kan slet ikke stoppe med at græde
Åhh nej....hvad er der sket?
Helt enig i dem der skriver rebound-fyr. Gå i byen med dine veninder, få en lille en over tørsten, find en sød fyr....(husk for guds skyld prævention)
Derfra er alt nemmere......
Efter regn kommer sol!
Giv dig selv tid og kom ud en gang imellem.
WHAT??? Hvorfor nu det søde??
Carina1977 skriver: Åhh nej....hvad er der sket?
Han smuttede i går . Troede jeg endelig havde fundet HAM, men sådan skulle det ikke være
Finde en ny og komme videre har altid virket for mig, men man skal selvfølgelig være afklaret med at det gamle er slut..
Mutti2B skriver: Han smuttede i går . Troede jeg endelig havde fundet HAM, men sådan skulle det ikke være
Åhh nej Hvor længe havde i været sammen? Kom det bare sådan ud af den blå luft, at han ikke ville mere?
Carina1977 skriver: Åhh nej Hvor længe havde i været sammen? Kom det bare sådan ud af den blå luft, at han ikke ville mere?
Vi havde været samme i ca 7 måneder og havde reserveret lejl og det hele. Øv øv øv!! Ja, jeg troede bare han var stresset.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: WHAT??? Hvorfor nu det søde??
Han smed guld på gaden i går
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128