Hvad er dit bedste råd imod kærestesorger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Mutti2B

Frøken J. skriver:

Tak, søde . Puha, hvor er det hårdt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Følger lige med her for jeg kan slet ikke stoppe med at græde

Prøv at lån bogen "Førstehjælp til knuste hjerter"

Anmeld

3. juli 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Prøv at lån bogen "Førstehjælp til knuste hjerter"

Tak for tippet, men jeg kan slet ikke overskue at skulle læse en bog

Anmeld

3. juli 2011

JustAnotherName

Tillad dig selv at være ked af det og tud, tud, tud.
Når du ikke KAN få flere tårer presset ud, så snup et par panodiler (man kan nemt blive tung i hovedet, og helt udmattet af at have vrælet)

- Og tillad så dig selv at tænke på alt muligt andet. Enten i selskab med andre, café, shoppe, biograftur eller bare besøge en ven. Eller i eget selskab, rydde op (det har en god virkning - man er afledt i tankerne OG så er der noget i det at få SORTERET UD mens man er igang med at komme videre i livet også - f.eks. i tøjskabet). Tag et dejligt langt bad og nus om dig selv bagefter. Eller se en film (alene eller i selskab med venner) og spis alt det skumle dejlige slik, som du orker.

Tag en dag af gangen, og tænk på alt det som er til at blive glad over og som er værd at bruge sin tid og energi på - Familie og venner, mm.

Senere kan byture måske gøre det. Og senere igen jagten efter en ny

Anmeld

3. juli 2011

Lullaby

Høre sørgelig musik og vræle.

Anmeld

3. juli 2011

Mother-love

Anonym skriver:

Kom med dit allerbedste råd

du skal tudebrøle det du nu kan.. hjælper altid mig og så skal du sørger for at komme ud sammen med veninderne og lave noget sjovt og så ellers bare tude igen hvis behovet er der.. for hver dag der går jo lysere ser det hele ud

Anmeld

3. juli 2011

Mother-love

Lullaby skriver:

Høre sørgelig musik og vræle.

virker også altid for mig hihihi

Anmeld

3. juli 2011

foto på lærred

Prøve at sige til sig selv, at alting sker for en grund. Og at grunden måske er, at du vil møde en fyr senere som vil få dig til at sige: Gudske lov at det ikke blev mig og xxx, for det jeg har nu er SÅ meget bedre

Anmeld

3. juli 2011

Madam Blå

Den bedste måde at komme over en på, er at skynde sig under den næste

En tude-rødvinsbrandert med en dejlig veninde, kan varmt anbefales. Og ellers at holde sig beskæftiget, så man ikke falder i den der -øv-hvor-er-ALT-bare-forfærdeligt-sump. Træning, veninder, cafeture eller hvad man nu er til er vigtige

Desværre findes der ingen mirakelkur Men håber du finder en måde, der virker for dig. Uanset hvor forfærdeligt det er, så går det over. Det er lidt en kliche, men det er sådan det er. Pøjpøj med det

Anmeld

3. juli 2011

Aagaard

Få grædt ud, græd til du ikke kan mere. Ring til din bedste veninde og tal ham så lille, åndsvag, dum og ubetydelig, som i overhovedet kan!
Pludselig er han slet ikke så go, som man måske gik og troede og man opdager at man faktisk kan leve uden ham. Ofte når det er gået et par måneder opdager man at livet faktisk er bedre, gladere og lettere uden ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.