juletræ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2008

mette moren

Diana/Claus skriver:

Ja det er så hyggeligt, man bliver helt glad
Men glæder mig nu til lille Lucas kommer ud så jeg sikker på det bliver endnu hyggeliger og sjovere

det gør det også!! så har man jo en til at dele hyggen med og som glæder sig lige så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2008

Marco2

Nej, vi skal først ud og fælde det på søndag. Og så kommer det til at stå ude indtil den 23. december. Vi har tradition med at hygge for os selv og pynte træet der. Tror hun heller ikke det ville være godt at tage det ind tidligt, for så vil Emily da splitte det fuldstændigt ad inden det blev den 24.

AG

Anmeld

12. december 2008

mette moren

Marco2 skriver:

Nej, vi skal først ud og fælde det på søndag. Og så kommer det til at stå ude indtil den 23. december. Vi har tradition med at hygge for os selv og pynte træet der. Tror hun heller ikke det ville være godt at tage det ind tidligt, for så vil Emily da splitte det fuldstændigt ad inden det blev den 24.

AG

jeg plejer at sætte plastic kugler på de nederste grene så er ulykken ikk så stor hvis det er

Anmeld

12. december 2008

twinboys

Marco2 skriver:

AG

Thi hi

Anmeld

12. december 2008

Mathilde

Vi har haft juletræ i noget tid, men bare et der står ude i haven med lys på... Vi skal ikke have et indendøres før til næste år, hvor vi regner med at holde jul i vores nye hus

Anmeld

12. december 2008

mette moren

Mathilde skriver:

Vi har haft juletræ i noget tid, men bare et der står ude i haven med lys på... Vi skal ikke have et indendøres før til næste år, hvor vi regner med at holde jul i vores nye hus

hellere ude end slet ikke noget træ!!

Anmeld

12. december 2008

BellaT

Vi henter vores juletræ her i weekenden. Det er ihvertfald planen indtil videre.

Anmeld

12. december 2008

Balderson

Ja, vi hentede det selv 2. søndag i advent.. Og bagefter tog vi hjem og fik gløgg og æbleskiver...

Anmeld

12. december 2008

stumpen-89

Kasper kom hjem igår med det, jeg har været ude og købe en fod til det i dag.. Og vi er lige blevet færdig med at pynte det.. Det er vores første juletræ sammen

Anmeld

13. december 2008

MorCamilla

Vi har et juletræ der står uden for med lys på, men vi kan ikke rigtig bestemme os for om vi skal tage det ind når vi kommer lidt længere hend... Men det vil tiden jo vise...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.