juletræ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.747 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. december 2008

mette moren

vi skal ud og hente juletræ imorgen godt nok lidt sent... vi plejer at hente den 1.. har i fået juletræ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2008

twinboys

Jepper det hentede vi i søndags...Julemanden var der og vi fandt selv vores juletræ og fældede det... Vi havde en hyggelig dag... Majbritt

Anmeld

11. december 2008

mette moren

twinboys skriver:

Jepper det hentede vi i søndags...Julemanden var der og vi fandt selv vores juletræ og fældede det... Vi havde en hyggelig dag... Majbritt

vi fælder også selv syntes det er hyggeligst en dejlig dag i skoven...med fam

Anmeld

11. december 2008

Bastian

Jeg er vant til at min mor henter juletræ den 22.-23. dec. for mig er det tidligt at vi i løbet af næste uge eller weekenden før jul :-)

Anmeld

11. december 2008

twinboys

Bastian skriver:

Jeg er vant til at min mor henter juletræ den 22.-23. dec. for mig er det tidligt at vi i løbet af næste uge eller weekenden før jul :-)

Pyhhhh så ville jeg få helt stress... Glædelig jul...

Majbritt

Anmeld

11. december 2008

Nadi

Vi springer juletræet over i år, for vi tager i sommerhus den 23. og er væk i flere dage. Så vi vil alligevel ikke få glæde af det når vi ikke er hjemme.

Men oppe i sommerhuset skal vi da ihvertfald have et Uh hvor jeg glæder mig til at skulle pynte det.

Anmeld

11. december 2008

mette moren

Bastian skriver:

okay vi plejer at hente og pynte den 1. så kan vi nyde det alle 24 dage

Anmeld

11. december 2008

mette moren

Nadi skriver:

Vi springer juletræet over i år, for vi tager i sommerhus den 23. og er væk i flere dage. Så vi vil alligevel ikke få glæde af det når vi ikke er hjemme.

Men oppe i sommerhuset skal vi da ihvertfald have et Uh hvor jeg glæder mig til at skulle pynte det.

så går i da heller ikk helt glip af det det bliver da hyggeligt!! vi var i sommerhus sidste år til jul og købte også lidt sent der.

Anmeld

11. december 2008

Lise

What? Har i allerede købt et juletræ??? Der er da hele 13 dage til jul endnu... jeg er ikke engang begyndt at købe julegaver endnu...

Hilsen Lise - der i øvrigt slet ikke skal have et træ (vi tager hjem til mine forældre på juleferie fra d. 20.)

Anmeld

11. december 2008

Christinahr

Vi havde egentlig planlagt at anskaffe os et, det er så tredje år i træk vi ikke får det gjort..., men Aia har et stort stort et i vuggestuen, vi er stort set ikke hjemme fra d 20 og jeg har så travlt med eksamener at vi ikke har rigtig tid til at jule nok om træet.
Men næste år skal vi atlså have et - regner jeg med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.