juletræ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2008

mette moren

Lise skriver:

What? Har i allerede købt et juletræ??? Der er da hele 13 dage til jul endnu... jeg er ikke engang begyndt at købe julegaver endnu...

Hilsen Lise - der i øvrigt slet ikke skal have et træ (vi tager hjem til mine forældre på juleferie fra d. 20.)

har det bedst med at være i go tid!! og så er det vildt hyggeligt at nyde træet med sit pynt gir lidt hygge så det ikk kun er stress!! vi holder jul hjemme i år, så syntes der er rigeligt at se til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2008

petersmor

twinboys skriver:

Jepper det hentede vi i søndags...Julemanden var der og vi fandt selv vores juletræ og fældede det... Vi havde en hyggelig dag... Majbritt

Er lige lidt nysgerrig...Var det et kommune arangement ? Hov hvor blev stavekontrollen af
Hanne

Anmeld

11. december 2008

twinboys

petersmor skriver:

Er lige lidt nysgerrig...Var det et kommune arangement ? Hov hvor blev stavekontrollen af
Hanne

Jepper det var det... Så du os??? Majbritt

Anmeld

11. december 2008

petersmor

twinboys skriver:

Jepper det var det... Så du os??? Majbritt

Nej...Jeg var desværre ikke med i år, Petermand var der med farmor....Vi er ellers også altid med.......Så måske vi ses næste år
Knus Hanne
PS. Har du mere nattøj tilbage?

Anmeld

11. december 2008

twinboys

petersmor skriver:

Nej...Jeg var desværre ikke med i år, Petermand var der med farmor....Vi er ellers også altid med.......Så måske vi ses næste år
Knus Hanne
PS. Har du mere nattøj tilbage?

Hvilken str.??? Hvilken farve???
Majbritt

Anmeld

11. december 2008

Muffinmus

NEJ da...vi fælder juletræ dagen før og pymter det først julefaten...og så står det lige en uges tid til nytår og så ud med det igen...synes det er alt for tideligt at hente træ nu da.

Anmeld

12. december 2008

twinboys

Vi hentede det i søndags og satte det på fod og nu står det så fint ude på terrassen med lys på.... Majbritt

Anmeld

12. december 2008

Diana...

Vi Hentet det i søndags og pyntet det søndag aften, Vi satte det op tidligt så jeg kunne nå og hygge kikke på det da vi tager til sjælland nogen dage før jul og er der til d. 27, og jeg er jo en rigtig julepige så juletræ skulle jeg have selv om vi holder jul på sjælland og selv om min lille dreng først kommer ud til feb.

Anmeld

12. december 2008

mette moren

Diana/Claus skriver:

Vi Hentet det i søndags og pyntet det søndag aften, Vi satte det op tidligt så jeg kunne nå og hygge kikke på det da vi tager til sjælland nogen dage før jul og er der til d. 27, og jeg er jo en rigtig julepige så juletræ skulle jeg have selv om vi holder jul på sjælland og selv om min lille dreng først kommer ud til feb.

jeg elsker også julen!! og julede også helt vildt før jamie kom til

Anmeld

12. december 2008

Diana...

mette moren skriver:

jeg elsker også julen!! og julede også helt vildt før jamie kom til

Ja det er så hyggeligt, man bliver helt glad
Men glæder mig nu til lille Lucas kommer ud så jeg sikker på det bliver endnu hyggeliger og sjovere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.