BP på mandag,,,,,, ingen mens endnu...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Babylil skriver:

Ihh, hvor er jeg glad, hvis det er tilfældet, men tør ikke håbe på noget, før jeg får svaret fra klinikken.

For 5 dage siden testede jeg negativ, for 4 dage siden var den også negativ, men de sidste 3 dage har den været svagt positiv, dog lidt tydeligere hver dag He he, er gået "test-amok"

Har testdag nu på tirsdag den 5. juli Ja, håber også den bliver hængende og glæder mig rigtig meget til at få svar 

Jamen så har du også teste meget for tidligt i starten. Så det er klart den først begynder at være positiv nu! Det er faktisk ca. samme tidspunkt som jeg havde en pos. test da vi var i behandling. Var gravid, men mistede desværre. Dog blev jeg gravid igen naturlig med det samme! Så alt kan lade sig gøre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Babylil

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jamen så har du også teste meget for tidligt i starten. Så det er klart den først begynder at være positiv nu! Det er faktisk ca. samme tidspunkt som jeg havde en pos. test da vi var i behandling. Var gravid, men mistede desværre. Dog blev jeg gravid igen naturlig med det samme! Så alt kan lade sig gøre 

He he ja var meget tidligt ude med at teste, det var lidt fjollet

Jeg er ked af at høre, at du mistede, det må gøre så ubeskriveligt ondt  Fik du svar på BP at du var gravid, og efterfølgende så mistede du? Hvor langt henne var du, da det skete? Øv, det er bare så ubehageligt, at noget så frygteligt kan ske

Ja, alt kan lade sig gøre, så længe man tror på det. Man skal bare ikke give op, så hvis det ikke lykkes for mig denne gang, vil jeg prøve indtil der er en lille spire Men jeg vælger at tro på, at der er liv, som du siger, og at den/de bliver siddende  

Anmeld

3. juli 2011

Babylil

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Dog blev jeg gravid igen naturlig med det samme! Så alt kan lade sig gøre 

Og stort tillykke med din øko-baby forresten Skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.