Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
STADIG ingen mens ....... wup wup
Glæder mig til at få tappet lidt blod imorgen - og så vente helt til onsdag med svaret...... uhh det er spændende....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malenemusen skriver: STADIG ingen mens ....... wup wup Glæder mig til at få tappet lidt blod imorgen - og så vente helt til onsdag med svaret...... uhh det er spændende....
ønskebarn74 skriver:
Jeg håber bare så meget at jeg gør dig kunsten efter søde
Får man altid Hcg nivauet at vide?
Og hva tid på dagen ringer de fra ouh og fortæller blodprøve svar?
Ihh, hvor er det spændende
Jeg har heller ikke fået min mens. Har også meget ømme bryster og murren i underliv Har også kvalme hver gang jeg kører bil
Har testet svagt positivt de sidste 3 dage Hi hi kunne ikke vente, men ved ikke om det er positivt, at den er svagt positiv. Må vente og se
Glæder mig til blodprøve og svar tirsdag
Jeg håber bare så meget at jeg gør dig kunsten efter søde Får man altid Hcg nivauet at vide? Og hva tid på dagen ringer de fra ouh og fortæller blodprøve svar?
Imellem 14.00-15.00...... Og nej du skal spørge om HCG nivau for at få det oplyst...
Babylil skriver: Ihh, hvor er det spændende Jeg har heller ikke fået min mens. Har også meget ømme bryster og murren i underliv Har også kvalme hver gang jeg kører bil Har testet svagt positivt de sidste 3 dage Hi hi kunne ikke vente, men ved ikke om det er positivt, at den er svagt positiv. Må vente og se Glæder mig til blodprøve og svar tirsdag
UUUUUUUHHHH måske en marts mama til hold op en dejlig mødre gruppe vi får herinde!!!!!
ønskebarn74 skriver: Imellem 14.00-15.00...... Og nej du skal spørge om HCG nivau for at få det oplyst...
Shit... så ringer de jo til mig når jeg er på arbejde ..... uhh jeg kommer da til at tude hvis jeg får at vide jeg er gravid...
Jeg har bare en rigtig god mavefornemmelse Det bliver spændende...
malenemusen skriver: Shit... så ringer de jo til mig når jeg er på arbejde ..... uhh jeg kommer da til at tude hvis jeg får at vide jeg er gravid...
Derfor jeg sagde du skulle tage fri... Uanset om den er positiv el. negativ tuder du og du har ret til at tage fri...
ønskebarn74 skriver: Derfor jeg sagde du skulle tage fri... Uanset om den er positiv el. negativ tuder du og du har ret til at tage fri...
Åhh ville bare så meget ønske det havde været en mulighed.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128