BP på mandag,,,,,, ingen mens endnu...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

ønskebørn74

malenemusen skriver:

Åhh ville bare så meget ønske det havde været en mulighed.....

Det er det altid... Det er et valg du har taget søde... Din arbejdsgiver kan ikke sige en klap til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Babylil

ønskebarn74 skriver:

UUUUUUUHHHH måske en marts mama til hold op en dejlig mødre gruppe vi får herinde!!!!!

Ja, det bliver da skønt

Marts mama... Lyder sgu sejt

Anmeld

3. juli 2011

Babylil

ønskebarn74 skriver:

UUUUUUUHHHH måske en marts mama til hold op en dejlig mødre gruppe vi får herinde!!!!!

Ja, det bliver da skønt

Marts mama... Lyder sgu sejt

Anmeld

3. juli 2011

malenemusen

Ihh, hvor er det spændende

Jeg har heller ikke fået min mens. Har også meget ømme bryster og murren i underliv Har også kvalme hver gang jeg kører bil

Har testet svagt positivt de sidste 3 dage   Hi hi kunne ikke vente, men ved ikke om det er positivt, at den er svagt positiv. Må vente og se

Glæder mig til blodprøve og svar tirsdag

Sådan.... en svag positiv er lige så god som en tydelig positiv....

Jeg håber virkelig at dig og mig kan hoppe over til Ønskebarne74 i Marts terminsgruppen......

Anmeld

3. juli 2011

Babylil

malenemusen skriver:

Sådan.... en svag positiv er lige så god som en tydelig positiv....

Jeg håber virkelig at dig og mig kan hoppe over til Ønskebarne74 i Marts terminsgruppen......

Weeeh det håber jeg da

Anmeld

3. juli 2011

ønskebørn74

malenemusen skriver:

Shit... så ringer de jo til mig når jeg er på arbejde ..... uhh jeg kommer da til at tude hvis jeg får at vide jeg er gravid...

Jeg synes det hværste er alle de ekstra dage du skal vente... Jeg havde aldrig klaret det...  Havde endt som et frustreret nervebundt...

Anmeld

3. juli 2011

malenemusen

ønskebarn74 skriver:

Jeg synes det hværste er alle de ekstra dage du skal vente... Jeg havde aldrig klaret det...  Havde endt som et frustreret nervebundt...

Ja det må give lidt ekstra "street credit" fra jer andre Bib kvinder - i ved jo især hvad det er jeg går igennem

Anmeld

3. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Babylil skriver:

Ihh, hvor er det spændende

Jeg har heller ikke fået min mens. Har også meget ømme bryster og murren i underliv Har også kvalme hver gang jeg kører bil

Har testet svagt positivt de sidste 3 dage   Hi hi kunne ikke vente, men ved ikke om det er positivt, at den er svagt positiv. Må vente og se

Glæder mig til blodprøve og svar tirsdag

Svagt positiv er sørme da et seriøst godt tegn!!  Tyder da på du ihvertfald har et befrugtet æg derinde! Håber den bliver hængende! Hvornår har du testdag?

Anmeld

3. juli 2011

ønskebørn74

malenemusen skriver:

Ja det må give lidt ekstra "street credit" fra jer andre Bib kvinder - i ved jo især hvad det er jeg går igennem

Yes baby...

Anmeld

3. juli 2011

Babylil

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Svagt positiv er sørme da et seriøst godt tegn!!  Tyder da på du ihvertfald har et befrugtet æg derinde! Håber den bliver hængende! Hvornår har du testdag?

Ihh, hvor er jeg glad, hvis det er tilfældet, men tør ikke håbe på noget, før jeg får svaret fra klinikken.

For 5 dage siden testede jeg negativ, for 4 dage siden var den også negativ, men de sidste 3 dage har den været svagt positiv, dog lidt tydeligere hver dag He he, er gået "test-amok"

Har testdag nu på tirsdag den 5. juli Ja, håber også den bliver hængende og glæder mig rigtig meget til at få svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.