Andre som skal teste i juli ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

tabra

Ønskebarnet skriver:

puha der er læææænge til da ....sender en masse positive tanker så du kan få en positiv test

Hvor er du sød  Tusinde tak

Ja, der er meeeget længe til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

esiuol

Jeg skal teste imorgen, d. 8/7 - efter første inseminationsforsøg. Er  spændt!!!

Jeg har en forhåbning om, at testen kan være positiv, da jeg har været glubende sulten i en lille uges tid. Jeg er normalt ellers ALDRIG sulten om morgen, men har de sidste dage kunnet spise en hel ko uden problemer.

Anmeld

7. juli 2011

Ønskebarnet

esiuol skriver:

Jeg skal teste imorgen, d. 8/7 - efter første inseminationsforsøg. Er  spændt!!!

Jeg har en forhåbning om, at testen kan være positiv, da jeg har været glubende sulten i en lille uges tid. Jeg er normalt ellers ALDRIG sulten om morgen, men har de sidste dage kunnet spise en hel ko uden problemer.

husk at komme med update........men den er der da

Anmeld

7. juli 2011

Cosmo&Maia

Jeg skal teste d. 18/7 ..

Anmeld

8. juli 2011

esiuol

Ønskebarnet skriver:

husk at komme med update........men den er der da

Tak, men desværre nej

Jeg blev heldigvis ikke så ked af det, som jeg havde regnet med at blive - man vænner sig vel efterhånden til kun at se én streg...

Klinikken har desværre ferie i juli, men så må vi forsøge med en ny omgang til august. Min første insemination foregik uden hormoner, da jeg helt tilfældigt havde første konsultation på det rigtige tidspunkt i cyklus, så jeg håber hormonerne kan gøre udslaget til august.

Held og lykke til jer andre, der stadig håber på to streger!

Anmeld

8. juli 2011

os2

Esiuol: Det er jeg ked af at høre - håber den er der for jer næste gang. GO sommer.

Anmeld

14. juli 2011

Ønskebarnet

esiuol skriver:

Tak, men desværre nej

Jeg blev heldigvis ikke så ked af det, som jeg havde regnet med at blive - man vænner sig vel efterhånden til kun at se én streg...

Klinikken har desværre ferie i juli, men så må vi forsøge med en ny omgang til august. Min første insemination foregik uden hormoner, da jeg helt tilfældigt havde første konsultation på det rigtige tidspunkt i cyklus, så jeg håber hormonerne kan gøre udslaget til august.

Held og lykke til jer andre, der stadig håber på to streger!

Aj det er jeg virkelig ked af at høre  men ved du hvad vi tager den i næste omgang ikk.

Ja der kommer heller ikke en ekstra streg selvom man står kigger på den samt vender og drejer den hihi.

Anmeld

14. juli 2011

metski83

Vi har en testliste for Juli, i er velkomne til at skrive jer på. Her er vi en masse som følger hinanden

Her er linket. Kan ikke lave den blå. Kopier den, og sæt den op i adresse feltet.

https://www.baby.dk/debat/117038pi1/proever-at-blive-gravid/testliste-juli-2011.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.