Andre som skal teste i juli ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Ønskebarnet

Ja det kunne være sjovt at se hvor mange herinde som skal teste i juli...måske med samme testdag som mig. Har godt nok først testdag d 13 juli og der er lææææææænge til men hold da op min mave bobler i dag og er oppustet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Kay

oficielt set hørejeg jo ikke til i denne gruppe endnu... da gynekologen mener vi skal prøve denne ene gang til uden hjælp... men hvis der ikke er gevinst denne gang... så skal jeg i behandling...

sagen er den at jeg en sjælden gang i mellem har ÆL på trods af min pco... og hvis det er denne gang så har jeg test dag. d. 24 juli

d. 15 august skal vi til gynekoloen igen og snakke behandling... og så høre jeg jo til her

Anmeld

30. juni 2011

Babylil

Jeg har testdag den 5. juli, er ved at gå til af spænding. Det er en laaaaaang ventetid

Krydser fingre fos os

Anmeld

1. juli 2011

Miss BananaHammock

16/7 :0)

Anmeld

1. juli 2011

malenemusen

Jeg skal have taget blodprøv på mandag - efter første IVF forsøg.....

Er et rent nervevrag....

Anmeld

1. juli 2011

Babylil

malenemusen skriver:

Jeg skal have taget blodprøv på mandag - efter første IVF forsøg.....

Er et rent nervevrag....

Jeg krydser fingre for dig

Jeg skal selv have taget blodprøve tirsdag.. Det er en dræbende ventetid

Anmeld

1. juli 2011

malenemusen

Babylil skriver:

Jeg krydser fingre for dig

Jeg skal selv have taget blodprøve tirsdag.. Det er en dræbende ventetid

Og endnu værrere for mig, er at jeg først får svar om onsdagen, fordi jeg får taget prøven hos min læge, som sender den til sygehuset...........

Anmeld

1. juli 2011

Babylil

malenemusen skriver:

Og endnu værrere for mig, er at jeg først får svar om onsdagen, fordi jeg får taget prøven hos min læge, som sender den til sygehuset...........

Åh nej, hvor er det nervepirrende. Så kan vi trøste os med hinanden, og gå og være nervevrag sammen indtil på onsdag Lad os håbe, der er gode nyheder til os begge

Kan du mærke noget? Har du nogen fornemmelse af det ene eller det andet?

Anmeld

1. juli 2011

Babylil

malenemusen skriver:

Nårh jeg får selvfølgelig nok svar tirsdag allerede... Ihh, det må da være irriterende for dig... Hvorfor kan klinikken ikke foretage blodprøven?

Anmeld

1. juli 2011

os2

Hejsa - jeg skal have ÆO på tirsdag - så regner med at skulle teste den 19 juli.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.