Andre som skal teste i juli ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

tabra

22. juli ca. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

malenemusen

Babylil skriver:

Nårh jeg får selvfølgelig nok svar tirsdag allerede... Ihh, det må da være irriterende for dig... Hvorfor kan klinikken ikke foretage blodprøven?

De kunne godt tage blodprøven, men jeg har knap 40 min kørsel hver vej, og det passede bare rigtig dårligt på mandag med arbejdet, så var det bedre at svinge forbi lægen istedet

Anmeld

1. juli 2011

Ønskebarnet

malenemusen skriver:

De kunne godt tage blodprøven, men jeg har knap 40 min kørsel hver vej, og det passede bare rigtig dårligt på mandag med arbejdet, så var det bedre at svinge forbi lægen istedet

Vi har næsten 3 timer hver vej for en blodprøve

Anmeld

1. juli 2011

Ønskebarnet

Kay skriver:

oficielt set hørejeg jo ikke til i denne gruppe endnu... da gynekologen mener vi skal prøve denne ene gang til uden hjælp... men hvis der ikke er gevinst denne gang... så skal jeg i behandling...

sagen er den at jeg en sjælden gang i mellem har ÆL på trods af min pco... og hvis det er denne gang så har jeg test dag. d. 24 juli

d. 15 august skal vi til gynekoloen igen og snakke behandling... og så høre jeg jo til her

Ihh det bliver da spændende om i skal starte op med IVF

Anmeld

1. juli 2011

Ønskebarnet

Babylil skriver:

Jeg har testdag den 5. juli, er ved at gå til af spænding. Det er en laaaaaang ventetid

Krydser fingre fos os

Ja den tid her snegler sig virkelig afsted .

Starter op igen med arb på mandag så håber tiden går lidt hurtigere og kan få aflede tankerne lidt .

Er glad for at folk ikke lige kan se hvad man søger på på computeren for det er bare celledeling.....baby....ÆU.....ÆO.....tegn....bivirkninger hehe

Anmeld

1. juli 2011

Ønskebarnet

tabra skriver:

22. juli ca. 

puha der er læææænge til da ....sender en masse positive tanker så du kan få en positiv test

Anmeld

1. juli 2011

Babylil

Ønskebarnet skriver:

Ja den tid her snegler sig virkelig afsted .

Starter op igen med arb på mandag så håber tiden går lidt hurtigere og kan få aflede tankerne lidt .

Er glad for at folk ikke lige kan se hvad man søger på på computeren for det er bare celledeling.....baby....ÆU.....ÆO.....tegn....bivirkninger hehe

He he so true... Glad for at jeg ikke er den eneste der søger efter skøre ting og går helt i selvsving

Anmeld

2. juli 2011

Kay

Ønskebarnet skriver:

Ihh det bliver da spændende om i skal starte op med IVF

Ja håber virkelig den er der inden...

jeg snakkede lige med min zoneterapeut i går da jeg var der oppe af andre grunde (en veninde)... og spurtge om hun kunne noget der kunne hjælpe os... og vi har så fået nogle punkter vi skal massere på hinanden 1 min. hver dag

og hun fortalte om andre par hun har hjulpet både via det og med behandlinger 1 gang om ugen der havde prøvet i 2 år... og blev gravide

så nu prøver vi

Anmeld

2. juli 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Hejsa - jeg skal have ÆO på tirsdag - så regner med at skulle teste den 19 juli.

Det er min fødselsdag Lad os satse på, at vi begge får en god dag

Anmeld

2. juli 2011

Nessie

D. 9/7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.