Anbefal et legekøkken :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Ryberg

K&S skriver:

Anton skal helt sikkert også have et - far er også ved at være med på ideen, men det har også krævet meget overtalelse og så hjælper det jo at alle herinde skriver hvilken succes, det er hos dem

jeg må da også indrømme at jeg var skeptisk.. men da jeg så læste denne tråd (som jeg har ignoreret mange gange, da det jo er til piger - ikk?) ... Så synes jeg det var fantastisk...

hvilket vil du have til Anton?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

JustAnotherName

alberts mor<3 skriver:

jeg har lige købt dette til albert(:

http://www.nettorvet.dk/vare/traekomfur-lilla-traelegetoej/5707594990100?kategorier=boern%2Flegetoej-indendoers%2Fkoekken-og-supermarked

SEJT køkken ....og med tilbehør. Sikke en genial pris!!!

Anmeld

1. juli 2011

miinimeal

JustAnotherName skriver:

SEJT køkken ....og med tilbehør. Sikke en genial pris!!!

meget. det er et helt igennem fedt køkken(;

Anmeld

1. juli 2011

L-Mortil3

spj skriver:

Det lyder da meget godt til den pris. Kan knapperne på komfuret drejes?

Jeps, komfurknapperne kan drejes, og så siger de "klik klik klik klik" komfuret kan åbnes på begge sider, den ene side er det en ovn, den anden et køleskab. Vandhanen kan drejes og man kan "tænde/slukke" for vandet

Anmeld

1. juli 2011

K&S

KittyGirl skriver:

jeg må da også indrømme at jeg var skeptisk.. men da jeg så læste denne tråd (som jeg har ignoreret mange gange, da det jo er til piger - ikk?) ... Så synes jeg det var fantastisk...

hvilket vil du have til Anton?

Jeg vil gerne have det fra Ikea, det ser super godt ud, kan godt lide at det er i træ og så anbefaler de fleste herinde det også

Og så er det også neutralt, så det "fylder" ikke meget i rummet

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

K&S skriver:

Jeg vil gerne have det fra Ikea, det ser super godt ud, kan godt lide at det er i træ og så anbefaler de fleste herinde det også

Og så er det også neutralt, så det "fylder" ikke meget i rummet

lige præcis

Anmeld

1. juli 2011

spj

Line&Liam&Milan skriver:

Jeps, komfurknapperne kan drejes, og så siger de "klik klik klik klik" komfuret kan åbnes på begge sider, den ene side er det en ovn, den anden et køleskab. Vandhanen kan drejes og man kan "tænde/slukke" for vandet

Tak for svar. Må da vidst lige holde øje med lidl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.