Anbefal et legekøkken :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

K&S

businesstigger skriver:

Vi har et Brio. Det er okay men sku jeg købe et nu ville jeg købe det fra ikea.

Hvorfor det, hvis jeg må være nysgerrig?

Jeg har nemlig også selv overvejet Brio

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

spj

Line&Liam&Milan skriver:

Jeg mener max det var 200 kr, der medfølger 1 pande, 1 gryde, krydderisæt, spatel og grydeske

Synes virkelig det er rigtig godt!

Det lyder da meget godt til den pris. Kan knapperne på komfuret drejes?

Anmeld

1. juli 2011

businesstigger

K&S skriver:

Hvorfor det, hvis jeg må være nysgerrig?

Jeg har nemlig også selv overvejet Brio

Brioet er mindre og vores har altså ikke holdt særlig godt. Det går tit fra hinanden og skal samles igen.

Det fra Ikea er større og med lidt flere features ...

Anmeld

1. juli 2011

K&S

businesstigger skriver:

Brioet er mindre og vores har altså ikke holdt særlig godt. Det går tit fra hinanden og skal samles igen.

Det fra Ikea er større og med lidt flere features ...

tusind tak...!

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

lidt pinligt.. men jeg havde faktisk ikke skænket det en tanke at en dreng kunne lege i et minikøkken.... hvorfor ved jeg egentlig ikk.. troede det kun var for piger...

Hvor er jeg da bare for sort/hvid... Så nu ved jeg helt klart hvad Lasse skal have på et tidspunkt... et MINIKØKKEN...

Har fået en helt åbenbaring i denne her tråd.. Tusind tak

Anmeld

1. juli 2011

K&S

KittyGirl skriver:

lidt pinligt.. men jeg havde faktisk ikke skænket det en tanke at en dreng kunne lege i et minikøkken.... hvorfor ved jeg egentlig ikk.. troede det kun var for piger...

Hvor er jeg da bare for sort/hvid... Så nu ved jeg helt klart hvad Lasse skal have på et tidspunkt... et MINIKØKKEN...

Har fået en helt åbenbaring i denne her tråd.. Tusind tak

Det skal du ikke være flov over, jeg fik først "åbenbaringen" for et par uger siden  manden er dog stadig skeptisk over at hans søn skal have et køkken  det er da slet ikke for drenge!

Men alle dem jeg har snakket med siden (som også har drenge) har sagt, at det er og bliver et hit

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

K&S skriver:

Det skal du ikke være flov over, jeg fik først "åbenbaringen" for et par uger siden  manden er dog stadig skeptisk over at hans søn skal have et køkken  det er da slet ikke for drenge!

Men alle dem jeg har snakket med siden (som også har drenge) har sagt, at det er og bliver et hit

jamen det tror jeg da bestemt også det gør... alle børn vil jo gerne hjælpe til i køkken m.m... hvorfor skal de så ikke have deres eget køkken de kan have det sjovt i

Min mand var også helt med på den, så det var bare rigtig fedt..

men tror det bliver en julegave, medmindre jeg falder over et på guloggratis... for vil have det fra IKEA

Anmeld

1. juli 2011

JustAnotherName

Det her er da tilpas DRENGET også

Legekøkken i træ m. tilbehør,  turkis

Anmeld

1. juli 2011

K&S

KittyGirl skriver:

jamen det tror jeg da bestemt også det gør... alle børn vil jo gerne hjælpe til i køkken m.m... hvorfor skal de så ikke have deres eget køkken de kan have det sjovt i

Min mand var også helt med på den, så det var bare rigtig fedt..

men tror det bliver en julegave, medmindre jeg falder over et på guloggratis... for vil have det fra IKEA

Anton skal helt sikkert også have et - far er også ved at være med på ideen, men det har også krævet meget overtalelse og så hjælper det jo at alle herinde skriver hvilken succes, det er hos dem

Anmeld

1. juli 2011

K&S

JustAnotherName skriver:

Det her er da tilpas DRENGET også

Legekøkken i træ m. tilbehør,  turkis

Helt sikkert, men det behøver ikke være drengefarver - det er fint for mig, hvis det er neutralt, så det også kan bruges af flere børn (selvom det skulle være piger)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.