Anbefal et legekøkken :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

K&S

lærkes_mor skriver:

Mine børn har et i plastik hjemme og et i plastik ved mine forældre (forskellige mærker, men kan ikke lige huske hilke..) det ene er vidst nok fra Toys r us og det andet kvickly... Men begge er lidt skæve og hylderne falder af og sådan.. Så vil helt klart anbefale et i træ :-) Uden dog at have haft et...

Jeg tror også mest, jeg er til træ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

K&S

M&M's Mor skriver:

Jeg vil ikke anbefale et i plastik...vi havde det fra OBH og har flere venner som har haft plastik men vi alle har udskiftet dem da de ikke er stabile og vælter bare børnene nærmest rejser sig op af dem så jeg vil helt klart også anbefalde det fra Ikea som også kan indstilles i højden så de kan jo bruge det rigtig længe...

Held og lykke med jagten...

Anmeld

1. juli 2011

K&S

Mira0911 skriver:

Vi har et plastik til Julie... Ingen problemer med det... Det er et snehvide legekøkken... Aner faktisk ikke hvor det kan købes, købte det af en bruger herinde... Nok ikke lige fordi det passer til en dreng... 

Tusind tak for svaret, men jeg tror nu mest, jeg er til et køkken i træ

Jeg er i tvivl om det skal være Brios eller Ikeas

Anmeld

1. juli 2011

L-Mortil3

Liam har et legekøkken i plastisk, der bliver solgt i LIDL med nogle måneders mellemrum.
Han fik det også da han var 1 år, han leger stadig med det, og ELSKER det, det kan underholde i rigtig mange, mange timer!

Jeg er rigtig godt tilfreds med det! Specielt prisen taget i betragtning Og holdbart når nu man har en vild dreng

Anmeld

1. juli 2011

K&S

Liam har et legekøkken i plastisk, der bliver solgt i LIDL med nogle måneders mellemrum.
Han fik det også da han var 1 år, han leger stadig med det, og ELSKER det, det kan underholde i rigtig mange, mange timer!

Jeg er rigtig godt tilfreds med det! Specielt prisen taget i betragtning Og holdbart når nu man har en vild dreng

Ih, hvor ser han sød ud...! Og ja, det skal kunne holde til en del, Anton er også en vildbasse

Anmeld

1. juli 2011

spj

Line&Liam&Milan skriver:

Det ser godt nok også fint ud. Kan du huske havd I har givet for det og følger der noget med?

Anmeld

1. juli 2011

Anne85

Min søn på 3 har det her http://www.denlillebazar.dk/product.asp?product=1889 Synes det er super fint og enkelt... Jeg er overhovedet ikke til alt det der i plastic.Nynne får det hvide fra brio i fødselsdagsgave som jeg skal ha shinet op med noget fint tapet... Lidt ala det her http://www.papirogtapet.dk/tips-og-triks (billede 40)

Anmeld

1. juli 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg har bestemt, at Anton skal have et legekøkken til sin 1-års fødselsdag, men hvad skal man dog vælge?

Plastik eller træ?

Hvad har du købt og har dit barn været glad for det?

Katja

Min dreng har et komfur fra Brio i træ og det er bare godt. Stabilt og kan holde til en masse leg.  Det ser sådan her ud:

http://www.denlillebazar.dk/product.asp?product=917

Fordi komfuret ikke ser for tøsset eller baby-agtigt ud, så leger han stadigvæk engang imellem med det, når vi leger restaurant, han er 6år i dag

Anmeld

1. juli 2011

L-Mortil3

spj skriver:

Det ser godt nok også fint ud. Kan du huske havd I har givet for det og følger der noget med?

Jeg mener max det var 200 kr, der medfølger 1 pande, 1 gryde, krydderisæt, spatel og grydeske

Synes virkelig det er rigtig godt!

Anmeld

1. juli 2011

businesstigger

Vi har et Brio. Det er okay men sku jeg købe et nu ville jeg købe det fra ikea.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.