Min første dag her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

MetteS81

cnmigo skriver:

Takker igen, dejligt DEJLIGT med den imødekommenhed der udvises - bliver da vist nødt til at hænge ud her inde i lidt tid hehe

Kan godt forstå nogen af jer kigger en ekstra gang over Simons læbe og det arbejde der er lavet med den - det er altså også utroligt hvad de kan de læger!

Her er et før/efter billede af ham hvor han smiler på samme måde - til større sammenligning. Han har fået et helt andet smil efter hans operation, men er jo lige dejlig stadigvæk

FØR

og her er EFTER:

Hej hej, og velkommen til...selvom det er snart en måned siden du kom herind  SÅ søde børn, og SÅ FLOT arbejde med hans læbe!

Jeg hedder Mette, og har Ella på 6 mdr. Håber du stadig er glad for siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

cnmigo

MetteS81 skriver:

Hej hej, og velkommen til...selvom det er snart en måned siden du kom herind  SÅ søde børn, og SÅ FLOT arbejde med hans læbe!

Jeg hedder Mette, og har Ella på 6 mdr. Håber du stadig er glad for siden

Hej Mette

Jamen det er altid rart med velkommensvar selvom det er lidt tid siden Og jo, indtil videre klager jeg ikke

Ella, det hed min farmor - en afart af Emma, som min datter hedder - eller også er Emma en afart af Ella - nok nærmere det sidste.

Tak for rosen af ungerne og ikke mindst resultatet af sønnemand

Anmeld

24. juli 2011

MetteS81

cnmigo skriver:

Hej Mette

Jamen det er altid rart med velkommensvar selvom det er lidt tid siden Og jo, indtil videre klager jeg ikke

Ella, det hed min farmor - en afart af Emma, som min datter hedder - eller også er Emma en afart af Ella - nok nærmere det sidste.

Tak for rosen af ungerne og ikke mindst resultatet af sønnemand

Ja, det er et gammelt navn! Sjovt som de blir moderne igen  

Og velbekommen! Nyd det sidste af søndagen

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

VELKOMMEN TIL '

Sikken nogle dejlige børn du har.. Og sikken et smuk de har lavet på din søn.. Man kan jo slet ikke se det .. Wow ..

Anmeld

24. juli 2011

cnmigo

Takker, takker - ja det er snart det sidste søndag vi er igang med - men så bliver det mandag jo, og endnu en dag

De er super dygtige til det læbe-halløj på Riget ja (y)

I kan lige få det allernyeste foto af Simon - taget i Jesperhus Blomsterepark i onsdags:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.