Min første dag her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.108 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

cnmigo

Hejsa allesammen

Jeg er lige kommet forbi denne side og fandt den interessant - oprettede mig en profil og her er jeg så

Har lige smidt et par tråde i "Kreativ" og "Salg" - men vil også lige hilse på her inde hvis det er i orden?

Kan fortælle at jeg er mor til 2, gift med min dejlige mand og sammen bor vi i en villa vi selv byggede i 2005 med vores hund, en weimaraner tæve ved navn Ronja.

Jeg har også en hest - en araber på 21 år der hedder Amigo.

Som sagt har vi to børn - to guldklumper . Den ældste er vores datter; Emma, som er født i august 2007. Hun er en krudtugle uden lige, fuld af påfund og sjove ideer.

Sp har vi lillebror; Simon, som er født i oktober 2010. Han blev født med en læbespalte som vi var på Riget og få opereret i januar 2011. Det er blevet et super flot resultat. Han er lige så sød, mild og sjov som sin storesøster.

Jeg selv hedder Christina og er 29 år, går pt. på barsel med Simon og ellers arbejder jeg på kontoret på et Lokalcenter. Jeg er kreativt anlagt og elsker at finde på og kreere, det bliver mest inden for tegne/maleri at jeg udfolder mig. 

ELSKEr at lave noget i træ - har et par anderledes knagerækker på samvittigheden, et vippedyr til haven og lidt andre ting. Desuden det at male/tegne i det hele taget Spørg gerne ind hertil.

Til sidst lige et par billeder af mine guldklumper:

Simon som lille ny, knap en uge gammel.

Simon og storesøster

Bette knejt

Så kom vi til Riget, her venter vi på narkosen - fastende på 6. time.

Narkoselægen...

Så blev man opereret

7 dage senere - stingene fjernet.

Så hopper vi helt hen i maj måned i år...

Store kønne øjne

Heey

Og så et af de sidstnye billeder af guldklumpen...

Beklager de MANGE billeder af sønnemand.

Storesøster skal ikke snydes så hun kommer her:

Der var engang en lille pige...

Som voksede...

Og voksede

mere

Oooooooooooog nu må jeg hellere lige stoppe - undskyld, kunne sgu blive ved i timevis hehehehe.

Nåmen HEJ allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Jakob'sMor

cnmigo skriver:

Hejsa allesammen

Jeg er lige kommet forbi denne side og fandt den interessant - oprettede mig en profil og her er jeg så

Har lige smidt et par tråde i "Kreativ" og "Salg" - men vil også lige hilse på her inde hvis det er i orden?

Kan fortælle at jeg er mor til 2, gift med min dejlige mand og sammen bor vi i en villa vi selv byggede i 2005 med vores hund, en weimaraner tæve ved navn Ronja.

Jeg har også en hest - en araber på 21 år der hedder Amigo.

Som sagt har vi to børn - to guldklumper . Den ældste er vores datter; Emma, som er født i august 2007. Hun er en krudtugle uden lige, fuld af påfund og sjove ideer.

Sp har vi lillebror; Simon, som er født i oktober 2010. Han blev født med en læbespalte som vi var på Riget og få opereret i januar 2011. Det er blevet et super flot resultat. Han er lige så sød, mild og sjov som sin storesøster.

Jeg selv hedder Christina og er 29 år, går pt. på barsel med Simon og ellers arbejder jeg på kontoret på et Lokalcenter. Jeg er kreativt anlagt og elsker at finde på og kreere, det bliver mest inden for tegne/maleri at jeg udfolder mig. 

ELSKEr at lave noget i træ - har et par anderledes knagerækker på samvittigheden, et vippedyr til haven og lidt andre ting. Desuden det at male/tegne i det hele taget Spørg gerne ind hertil.

Til sidst lige et par billeder af mine guldklumper:

Simon som lille ny, knap en uge gammel.

Simon og storesøster

Bette knejt

Så kom vi til Riget, her venter vi på narkosen - fastende på 6. time.

Narkoselægen...

Så blev man opereret

7 dage senere - stingene fjernet.

Så hopper vi helt hen i maj måned i år...

Store kønne øjne

Heey

Og så et af de sidstnye billeder af guldklumpen...

Beklager de MANGE billeder af sønnemand.

Storesøster skal ikke snydes så hun kommer her:

Der var engang en lille pige...

Som voksede...

Og voksede

mere

Oooooooooooog nu må jeg hellere lige stoppe - undskyld, kunne sgu blive ved i timevis hehehehe.

Nåmen HEJ allesammen!

Hej. Velkommen til, håber du bliver glad for at være her

Super dejlige unger du har dig

Anmeld

30. juni 2011

Fam. Madsen

hej velkommen til siden...

og sikke nogen skønnen børn du har dig..

og hold da op de har lavet et godt stykke arbejde på sønnen inde på riget

Anmeld

30. juni 2011

Dansker I Holland

Hey og velkommen til siden,håber du bliver glad for at være her ligesom mig

mvh Sussie mor til Michelle fra febr. 2005, Sidse  okt. 2007 og Nikita  nov. 2010

Anmeld

30. juni 2011

1000Ben

Mange gange velkommen hertil Christina, dejlige unger du har

Anmeld

30. juni 2011

lailamik

Hej med dig, og velkommen herind  

Først: denne side bliver man avhengig af Og så ville jeg sige super dejlige unger du har  og hold da op det er et godt stykke arbejde de har lavet på riget, resultatet er meget fint oog pænt 

Sidder og er allerede spændt på nogen tråde om din kunst 

Knus Laila

Anmeld

30. juni 2011

Troldemommi

Så vil jeg da også lige ønske dig velkommen til, hvor er det nogle dejlige unger du har :-)

Monica 30+0

Anmeld

30. juni 2011

Janni.

Hejsa og velkommen til.! Håber du bliver glad for baby.dk

Det er nogen rigtig dejlige unger du har  Er helt imponeret over det gode arbejde de har lavet med din søns læbe. Vildt at de kan noget noget så pænt idag. 

Anmeld

30. juni 2011

Nettemor

velkommen til og forbered dig på at blive afhængig..

lækre lækre børn du har dig der  

Anmeld

30. juni 2011

cnmigo

Hold da op her er dejlig respons!

Det er vist nok til at holde mig her i et stykke tid - der er ikke noget værre end manglende respons på ens indlæg!

Men i er jo bare SUPER søde og hurtige til at svare - dejligt.

1000 tak for rosen af mine unger - jeg er jo selvfølgelig totalt enig, de kunne ikke være lækrere 

Læben på Simon har de også bare klaret så fint, er også meget imponeret over deres flotte arbejde, det er nærmest usynligt...

Mht. kreativitet - så har jeg lagt ikke mindre end 3 tråde i den debat som hedder "kreativ". Jeg har skrevet om vores legehus - vores vippedyr og vores trækvogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.