Min første dag her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

TbCp

Velkommen til

Dejlige unger, og hvor har de lavet læben flot på lillemanden

Jeg hedder Tina og har Liva fra august 2007 og venter en lille ny til januar 2012

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

musse1

cnmigo skriver:

Hejsa allesammen

Jeg er lige kommet forbi denne side og fandt den interessant - oprettede mig en profil og her er jeg så

Har lige smidt et par tråde i "Kreativ" og "Salg" - men vil også lige hilse på her inde hvis det er i orden?

Kan fortælle at jeg er mor til 2, gift med min dejlige mand og sammen bor vi i en villa vi selv byggede i 2005 med vores hund, en weimaraner tæve ved navn Ronja.

Jeg har også en hest - en araber på 21 år der hedder Amigo.

Som sagt har vi to børn - to guldklumper . Den ældste er vores datter; Emma, som er født i august 2007. Hun er en krudtugle uden lige, fuld af påfund og sjove ideer.

Sp har vi lillebror; Simon, som er født i oktober 2010. Han blev født med en læbespalte som vi var på Riget og få opereret i januar 2011. Det er blevet et super flot resultat. Han er lige så sød, mild og sjov som sin storesøster.

Jeg selv hedder Christina og er 29 år, går pt. på barsel med Simon og ellers arbejder jeg på kontoret på et Lokalcenter. Jeg er kreativt anlagt og elsker at finde på og kreere, det bliver mest inden for tegne/maleri at jeg udfolder mig. 

ELSKEr at lave noget i træ - har et par anderledes knagerækker på samvittigheden, et vippedyr til haven og lidt andre ting. Desuden det at male/tegne i det hele taget Spørg gerne ind hertil.

Til sidst lige et par billeder af mine guldklumper:

Simon som lille ny, knap en uge gammel.

Simon og storesøster

Bette knejt

Så kom vi til Riget, her venter vi på narkosen - fastende på 6. time.

Narkoselægen...

Så blev man opereret

7 dage senere - stingene fjernet.

Så hopper vi helt hen i maj måned i år...

Store kønne øjne

Heey

Og så et af de sidstnye billeder af guldklumpen...

Beklager de MANGE billeder af sønnemand.

Storesøster skal ikke snydes så hun kommer her:

Der var engang en lille pige...

Som voksede...

Og voksede

mere

Oooooooooooog nu må jeg hellere lige stoppe - undskyld, kunne sgu blive ved i timevis hehehehe.

Nåmen HEJ allesammen!

velkommen til denen side, håber du bliver glad for at være her.

sikke kære dine 2 børn er.

Anmeld

30. juni 2011

Lisbeth1985

cnmigo skriver:

Hejsa allesammen

Jeg er lige kommet forbi denne side og fandt den interessant - oprettede mig en profil og her er jeg så

Har lige smidt et par tråde i "Kreativ" og "Salg" - men vil også lige hilse på her inde hvis det er i orden?

Kan fortælle at jeg er mor til 2, gift med min dejlige mand og sammen bor vi i en villa vi selv byggede i 2005 med vores hund, en weimaraner tæve ved navn Ronja.

Jeg har også en hest - en araber på 21 år der hedder Amigo.

Som sagt har vi to børn - to guldklumper . Den ældste er vores datter; Emma, som er født i august 2007. Hun er en krudtugle uden lige, fuld af påfund og sjove ideer.

Sp har vi lillebror; Simon, som er født i oktober 2010. Han blev født med en læbespalte som vi var på Riget og få opereret i januar 2011. Det er blevet et super flot resultat. Han er lige så sød, mild og sjov som sin storesøster.

Jeg selv hedder Christina og er 29 år, går pt. på barsel med Simon og ellers arbejder jeg på kontoret på et Lokalcenter. Jeg er kreativt anlagt og elsker at finde på og kreere, det bliver mest inden for tegne/maleri at jeg udfolder mig. 

ELSKEr at lave noget i træ - har et par anderledes knagerækker på samvittigheden, et vippedyr til haven og lidt andre ting. Desuden det at male/tegne i det hele taget Spørg gerne ind hertil.

Til sidst lige et par billeder af mine guldklumper:

Simon som lille ny, knap en uge gammel.

Simon og storesøster

Bette knejt

Så kom vi til Riget, her venter vi på narkosen - fastende på 6. time.

Narkoselægen...

Så blev man opereret

7 dage senere - stingene fjernet.

Så hopper vi helt hen i maj måned i år...

Store kønne øjne

Heey

Og så et af de sidstnye billeder af guldklumpen...

Beklager de MANGE billeder af sønnemand.

Storesøster skal ikke snydes så hun kommer her:

Der var engang en lille pige...

Som voksede...

Og voksede

mere

Oooooooooooog nu må jeg hellere lige stoppe - undskyld, kunne sgu blive ved i timevis hehehehe.

Nåmen HEJ allesammen!

Velkommen til

Anmeld

30. juni 2011

Mom2012

Velkommen Wow et flot arbejde de har lavet! Rigtig søde unger du har! Jeg er selv ret ny herinde, og er glad for at være her.. Det håber jeg også du bliver!  

Anmeld

30. juni 2011

lucas<3

heej ..

og velkommen til håber du finder dig til rette her inde..

sikke dejlige børn du har

Anmeld

30. juni 2011

Lady Marion <3

Goshh   hvor er det bare flot flot lavet   Hold da op en lille trold ..  troede slet ikke det kunne laves så pænt .. Og velkommen til forresten   Blev bare så imponeret   Jeg hedder Tanja , er 38 år , mor til  3 dejlige unger , Michelle på 18 , Casper på 15 og Alexander på 2 år ..    Vi bor i Hillerød .

Anmeld

30. juni 2011

Isabella_mor

velkommen til..  håber du kommer til at nyde hønsegården herinde... her er dejligt at være... og hvor er du kreativ ' fine ting du har lavet..

og sikke nogle glade dejlige unger i har.  

Anmeld

30. juni 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hejsa og velkommen til

Sikke nogle dejlige unger du har..og flot som de har lavet din lille søns læbe 

Jeg håber du vil blive glad for at være herinde og at du vil nyde de mange debatter og hyggelige stunder vi har her i hønsegården.
Bølgerne går jo lidt højt engang imellem, men sådan er det jo gerne, når man sætter en hel flot kvinder sammen, men når bare vi alle sammen holder sammen og prøver at huske os selv og hinanden på at der skal være plads til alle og at man taler pænt til og om hinanden, så er der højt til loftet og vidt til væggene.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

30. juni 2011

cnmigo

Takker igen, dejligt DEJLIGT med den imødekommenhed der udvises - bliver da vist nødt til at hænge ud her inde i lidt tid hehe

Kan godt forstå nogen af jer kigger en ekstra gang over Simons læbe og det arbejde der er lavet med den - det er altså også utroligt hvad de kan de læger!

Her er et før/efter billede af ham hvor han smiler på samme måde - til større sammenligning. Han har fået et helt andet smil efter hans operation, men er jo lige dejlig stadigvæk

FØR

og her er EFTER:

Anmeld

24. juli 2011

lsw

Hej Hej

Årh hvor er han fin, ham Simon. Jeg har lille Aida fra 1.juni. Hun har også læbespalte og skal opereres til oktober. man gør sig selvfølgelig mange tanker, og bekymringer, så det er dejligt, at høre fra én, der har været i samme situation.

Pyh ha, jeg har det svært ved tanken om, at min lille baby skal på operationsbordet. Jeg har fuld tillid til læger og sygeplejerske, men det gør alligevel lidt ondt i maven. Kunne du amme din søn, måtte du supplere med modermælkserstatning?

Mange store hilsner Lili

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.