Hjælp - legetøj til 9 mdr. baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

NinaNymannMadsen

hvad med sådan et "klaver" det havde vi til asta og hun var meget glad for det.
der står dog det er fra 10 mdr af men han kan godt bruge det og der er ingen små dele til eller noget. så kan han selv spille også jo.

eller måske noget andet der kan lave "musik" når han leger med det.
man kan få gåvogne og sådan noget med musik i.

her er lige et billed af det klaver jeg snakkede om
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

2babygirls

Trolde_mor skriver:

Han har sådan et telt med bolde han er ssuper glad for

Uhh du har ikke mulighed for at finde et link til den vel? Må smutte nu, men så tjekker jeg nemlig lige senere

Dejligt det vælter frem med ideer

Den kommer her

http://www.toysrus.dk/Brands/V-TECH/BELLINO%20krav le%20og%20lære-bold.aspx?id=618135

Anmeld

30. juni 2011

2babygirls

Trolde_mor skriver:

Hehe Det er da også dejligt at solve sammen med alle sine bamsevenner

Kian har sin nusseklud, som han har haft fra han blev født, men den er ikke super spændende, og så har han et par bamser i tremmesengen, da den hurtigt kan virke stor.

Katten er også en slags nusseklud med et dyrehoved, og den har hun altid været glad for, efter en stofble som lugtede af mig.

Hun tygger generelt i ALT haha... Bølle... og ja også vores ledninger

Anmeld

30. juni 2011

LinLin

Jeg vil foreslå noget der kan stables; enten små kasser (pap!) eller bægre. Adam elsker at vælte dem!

Anmeld

30. juni 2011

Puller

vores dreng på 9 mdr. er helt vil med en stor gul plastik giraf fra fisher pice. der er bolde med man kan komme i munden på den så spiller den, og den er rigtig godt til at barnet står op af den. ellers der han glad for en kasse hvor han ligger ting ned i og tager det op igen.

Anmeld

30. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Tina&Martin skriver:

Haha... Madeleine bliver 9 mdr her d. 10 og pt er det den hvide rotte fra Ikea der er et kæmpe hit. Halen er aldrig tør

Er det sån en prinsesse en ?  for så kender vi alt til det der med halen og snuden ikk er tør

Anmeld

30. juni 2011

K&S

Hvad vil I anbefale mig at købe til min søn på 9 mdr.? Han er netop begyndt at kravle, stå op af ting, og er enormt glad for at gå (holder mig i hænderne), og så elsker han som de fleste børn - musik

Så nu vil jeg gerne købe noget legetøj, som han kan bruge hvor han er nu.

Så lad mig høre, hvad købte/ havde I til jeres børn som var et hit.

Hører meget at gryder osv. skulle være et hit, men det har vi ikke oplevet her..

Glæder mig til at høre jeres svar

Hvad med et legetelt med en tunnel til, så han kan kravle igennem og ind i teltet  Det blev et hit herhjemme, da Anton begyndte at kravle

Og så har han i maaaaange måneder (han er 11 måneder) leget med din Thomas Tog gåvogn, som kan sprøjte bolde ud af skorstenen og spille musik! Han eeeeelsker den

Men jeg tror at alt med lyd og lys vil være et hit, det har det været herhjemme

Anmeld

30. juni 2011

2babygirls

MillesMor111010 skriver:

Er det sån en prinsesse en ?  for så kender vi alt til det der med halen og snuden ikk er tør

Haha, nej det er det ikke engang.. det er denne her

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/5015369 4

Anmeld

30. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Tina&Martin skriver:

Haha, nej det er det ikke engang.. det er denne her

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/5015369 4

Haha nåh okaii  vi har sån en prinsesse en .,. og hun er helt vild med halen og snuden 

Anmeld

30. juni 2011

2babygirls

MillesMor111010 skriver:

Haha nåh okaii  vi har sån en prinsesse en .,. og hun er helt vild med halen og snuden 

Nååååå Madeleine har så en pony fra Lego som hun også spiser meget.. især dens manke, adr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.