Hjælp - legetøj til 9 mdr. baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.315 visninger
35 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Trolde_mor

Hvad vil I anbefale mig at købe til min søn på 9 mdr.? Han er netop begyndt at kravle, stå op af ting, og er enormt glad for at gå (holder mig i hænderne), og så elsker han som de fleste børn - musik

Så nu vil jeg gerne købe noget legetøj, som han kan bruge hvor han er nu.

Så lad mig høre, hvad købte/ havde I til jeres børn som var et hit.

Hører meget at gryder osv. skulle være et hit, men det har vi ikke oplevet her..

Glæder mig til at høre jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Trolde_mor skriver:

Hvad vil I anbefale mig at købe til min søn på 9 mdr.? Han er netop begyndt at kravle, stå op af ting, og er enormt glad for at gå (holder mig i hænderne), og så elsker han som de fleste børn - musik

Hører meget at gryder osv. skulle være et hit, men det har vi ikke oplevet her..

Vores hit herhjemme til Mille, som blir 9 mdr den 11/7, det er en kaninbamse!!  60 kr i føtex .. Tror det er forskelligt fra barn til barn

Anmeld

29. juni 2011

Kruse90

Trolde_mor skriver:

Tror at gryder også det kommer om et par måneder eller tre søde

Anmeld

29. juni 2011

Trolde_mor

MillesMor111010 skriver:

Vores hit herhjemme til Mille, som blir 9 mdr den 11/7, det er en kaninbamse!!  60 kr i føtex .. Tror det er forskelligt fra barn til barn

Tror du har ret. Han har nogle forskellige bamser, men de er slet ikke spændende. Han har en der er lige så stor som ham, der var et hit for et par mdr. siden, men det var kun lige kort.

Anmeld

29. juni 2011

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

Tror at gryder også det kommer om et par måneder eller tre søde

Okay Har bare hørt det fra flere, bl.a. dem fra min mødregruppe.. smiler..

Håber du ellers har det godt smukke, er jo desværre ikke meget herinde mere

Anmeld

29. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Trolde_mor skriver:

Tror du har ret. Han har nogle forskellige bamser, men de er slet ikke spændende. Han har en der er lige så stor som ham, der var et hit for et par mdr. siden, men det var kun lige kort.

Den kanin Mille har, den er halv så stor som hende, men den er først lige blevet et hit, selvom den blev købt for 3 mdr siden  Hva med noget der kan spille musik? Tænker på et lille klaver eller trommer ? Vi har et lille børne keyboard, og det er oss ret sjovt til tider

Anmeld

29. juni 2011

Trolde_mor

MillesMor111010 skriver:

Den kanin Mille har, den er halv så stor som hende, men den er først lige blevet et hit, selvom den blev købt for 3 mdr siden  Hva med noget der kan spille musik? Tænker på et lille klaver eller trommer ? Vi har et lille børne keyboard, og det er oss ret sjovt til tider

Kan ske det kommer igen, så

Jeg har et keyboeard, som jeg viste ham her forleden, men der var det, det lysende display og ledningen der var et hit hehe..

(han er simpelthen frygtelig hvad ledninger angår.. hehe

Men ja, der må jo være noget musiklegetøj der er super godt lige netop til han alder

Anmeld

29. juni 2011

TineA

Bobles

Anmeld

30. juni 2011

Kruse90

Trolde_mor skriver:

Okay Har bare hørt det fra flere, bl.a. dem fra min mødregruppe.. smiler..

Håber du ellers har det godt smukke, er jo desværre ikke meget herinde mere

Det er okay søøde.

Ved bare fra min mor at dagplejebørnene er ca. de der måneder.

Anmeld

30. juni 2011

2babygirls

Trolde_mor skriver:

Hvad med sådan en putte kasse, hvor hver gang han smider den rigtige klods i det rigtige hul spiller den en melodi???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.