Hjælp - legetøj til 9 mdr. baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

Det er okay søøde.

Ved bare fra min mor at dagplejebørnene er ca. de der måneder.

Okay Hvad leger de så med i 9-måneders alderen, hvis hun da har/har haft nogle i den alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

2babygirls

MillesMor111010 skriver:

Vores hit herhjemme til Mille, som blir 9 mdr den 11/7, det er en kaninbamse!!  60 kr i føtex .. Tror det er forskelligt fra barn til barn

Haha... Madeleine bliver 9 mdr her d. 10 og pt er det den hvide rotte fra Ikea der er et kæmpe hit. Halen er aldrig tør

Anmeld

30. juni 2011

Trolde_mor

Hvad med sådan en putte kasse, hvor hver gang han smider den rigtige klods i det rigtige hul spiller den en melodi???

Uh sådan en har jeg ikke hørt om før, ved du hvor man kan købe sådan en eller hvad mærke den er?

Anmeld

30. juni 2011

2babygirls

Trolde_mor skriver:

Uh sådan en har jeg ikke hørt om før, ved du hvor man kan købe sådan en eller hvad mærke den er?

Måske Toys'r'us ??? De har jo såååå meget!!! Skal derud i morgen, så kan jeg lure efter en. Musik er nemlig også et hit her.

Anmeld

30. juni 2011

Trolde_mor

Tina&Martin skriver:

Haha... Madeleine bliver 9 mdr her d. 10 og pt er det den hvide rotte fra Ikea der er et kæmpe hit. Halen er aldrig tør

Hehe.. Hvor sødt

Kunne ske jeg skulle prøve at ligge flere af hans bamser frem, og se om en af dem kunne være noget

Anmeld

30. juni 2011

Trolde_mor

Tina&Martin skriver:

Måske Toys'r'us ??? De har jo såååå meget!!! Skal derud i morgen, så kan jeg lure efter en. Musik er nemlig også et hit her.

Tusind tak, det må du rigtig gerne

Ja, musik er bare et hit

Anmeld

30. juni 2011

2babygirls

Trolde_mor skriver:

Hehe.. Hvor sødt

Kunne ske jeg skulle prøve at ligge flere af hans bamser frem, og se om en af dem kunne være noget

Hun er heeelt skør med den. Eller en pony fra legoland, den bliver også spist konstant.
Hun sover så også med en kat og to kanin bamser hver nat, så har flasket hende op med bamser

Anmeld

30. juni 2011

2babygirls

Trolde_mor skriver:

Tusind tak, det må du rigtig gerne

Ja, musik er bare et hit

Ja, bare det kan larme så er de lykkelige. Hun er faktisk også vil med små bolde hun kan holde i hånden, så siger hun va va va va med den foran munden, og rasle æg er også et hit.

OG, jo... (nu vælter det frem med ideer) vi har en leg og kravle bold fra Vtech som spiller musik og ruller lidt rundt hvis man piller ved den. Mon ikke den var et hit? Vi gav knap 200kr for den i toys'r'us

Anmeld

30. juni 2011

Trolde_mor

Tina&Martin skriver:

Hun er heeelt skør med den. Eller en pony fra legoland, den bliver også spist konstant.
Hun sover så også med en kat og to kanin bamser hver nat, så har flasket hende op med bamser

Hehe Det er da også dejligt at solve sammen med alle sine bamsevenner

Kian har sin nusseklud, som han har haft fra han blev født, men den er ikke super spændende, og så har han et par bamser i tremmesengen, da den hurtigt kan virke stor.

Anmeld

30. juni 2011

Trolde_mor

Tina&Martin skriver:

Ja, bare det kan larme så er de lykkelige. Hun er faktisk også vil med små bolde hun kan holde i hånden, så siger hun va va va va med den foran munden, og rasle æg er også et hit.

OG, jo... (nu vælter det frem med ideer) vi har en leg og kravle bold fra Vtech som spiller musik og ruller lidt rundt hvis man piller ved den. Mon ikke den var et hit? Vi gav knap 200kr for den i toys'r'us

Han har sådan et telt med bolde han er ssuper glad for

Uhh du har ikke mulighed for at finde et link til den vel? Må smutte nu, men så tjekker jeg nemlig lige senere

Dejligt det vælter frem med ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.