er jeg hysterisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

1000Ben

Stefanie8 skriver:

Det lyder da næsten som om han skal indlægges til obs..... for det var da en høj feber og meget meget lidt søvn... Men jeg er jo ikke prof, synes bare det lyder slemt....

Hej - lidt tanker herfra - er han blevet rask? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

2721

Stefanie8 skriver:

Hej - lidt tanker herfra - er han blevet rask? 

Tusind tak, nej det er han desværre ikke
Han havde nogle okay timer i formiddags. Men liger han bare i mine arme igen og sumper væk

Han blev podet for mæslinger i morges. Og lægen konstaterede at han havde fået en virushalsbetændelse inden for de sidste par dag da der ikke var noget at se da blev tjekket mandag.
Feberen er kommet igen, så føler mig pt. Ret fortabt.

Anmeld

30. juni 2011

1000Ben

Puslingen skriver:

Tusind tak, nej det er han desværre ikke
Han havde nogle okay timer i formiddags. Men liger han bare i mine arme igen og sumper væk

Han blev podet for mæslinger i morges. Og lægen konstaterede at han havde fået en virushalsbetændelse inden for de sidste par dag da der ikke var noget at se da blev tjekket mandag.
Feberen er kommet igen, så føler mig pt. Ret fortabt.

Jeg kan da godt forstå at du føler dig lidt fortabt, det er mange dage i træk ikke at få søvn og mange dage at skulle være der 10000 % for et sygt barn. Jeg håber snart at den lille mand bliver rask, så I kan vende tilbage til en normal hverdag ) 1000 tanker herfra 

Anmeld

30. juni 2011

2721

Stefanie8 skriver:

Jeg kan da godt forstå at du føler dig lidt fortabt, det er mange dage i træk ikke at få søvn og mange dage at skulle være der 10000 % for et sygt barn. Jeg håber snart at den lille mand bliver rask, så I kan vende tilbage til en normal hverdag ) 1000 tanker herfra 

Tak, det håber jeg også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.