er jeg hysterisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

SussieThyssen

Puslingen skriver:

Den har sneget sig op på 36,3 nu men da jeg skrev indlægget lå den på 35,9

Så lav må den ikke være..jeg tror altså du skal se at få ringet til lægen/vagtlægen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

2721

SussieThyssen skriver:

Så lav må den ikke være..jeg tror altså du skal se at få ringet til lægen/vagtlægen...

Lægen har lukket tlf og henviser til vagtlægen efter kl 16. Pt. Har jeg givet ham varmt tøj på.
Hvad kan det betyde?

Anmeld

29. juni 2011

SussieThyssen

Puslingen skriver:

Lægen har lukket tlf og henviser til vagtlægen efter kl 16. Pt. Har jeg givet ham varmt tøj på.
Hvad kan det betyde?

Du skal ringe til vagtlægen..og gør det helst nu..forklar tingene som de er og spørg ham til råds.
Det kan være ret alvorligt hvis et lille barns temperatur falder på den måde efter pludselig høj feber

Anmeld

29. juni 2011

jeanett 26

Jeg vil os ringe til vagtlægen vores datter(den gang var hun 8mdr) havde os fået lidt udslæt i hovedet og lidt på kroppen og flere timer senere havde det spredt sig til hele kroppen og hun skreg når vi rørte ved hende og egen læge mente os bare det var alm udslæt

Men vidste der var noget galt så tog til vagtlægen da hun til sidst ik vil spise.

Hun havde så os fået udslæt i munden og halsen derfor hun ik vil spise

Og det gjord ondt hver gang vi rørte hende.

På sygehuset fandt man aldrig ud af hvilken noget udslæt det var vi var indlagt en uge før det var over.

Så følg dit hjerte og siger det dig at lægen tager fejl så gå videre med det.

Vi går ik særlig meget til læge men når jeg har det skidt med noget angående børnene og fæler der er noget galt. Tager vi altid til læge du ved bedst hvordan dit barn plejer være

Anmeld

29. juni 2011

2721

SussieThyssen skriver:

Du skal ringe til vagtlægen..og gør det helst nu..forklar tingene som de er og spørg ham til råds.
Det kan være ret alvorligt hvis et lille barns temperatur falder på den måde efter pludselig høj feber

de åbner først tlf kl 16, så må vente indtil da

Anmeld

29. juni 2011

1000Ben

Puslingen skriver:

Også lidt det jeg tænker, det var dog ikke så slemt da vi var hos lægen som det er nu. Jamen hun sagde det var en virusinfektion. Der var intet på ørene i dag(hals, lunger og infektion i blodet blev tjekket mandag) og så tjekkede hun om han var nakkestiv. Derefter konkluderede hun at det var på tilbage togt og ellers måtte jeg ringe igen fredag. Syntes bare det er længe han har væet syg. Han startede i onsdags med let feber og så steg den til knap 40 lørdag søndag og lå på 40,2 gennemsnitlig mandag og tirsdag. Og alt den tid har ha kun sovet siden op af mig mens jeg holder om ham. Tror sammen lagt han har fået 5 timers søvn siden i går eftermiddags

Det lyder da næsten som om han skal indlægges til obs..... for det var da en høj feber og meget meget lidt søvn... Men jeg er jo ikke prof, synes bare det lyder slemt....

Anmeld

29. juni 2011

SussieThyssen

Puslingen skriver:

de åbner først tlf kl 16, så må vente indtil da

Anmeld

29. juni 2011

2721

SussieThyssen skriver:

enig

Anmeld

29. juni 2011

mortilflere

Hvad sagde de 

Anmeld

30. juni 2011

2721

de er i tvivl om hvor vidt der er virusinfektion eller mæslinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.