Tøj i DP nu hvor vejret er varmere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

Jaah det er mærkeligt, men "tør" ikke rigtig, hun er en gammel krage i faget og kan være lidt stram i brtrækket. ih altså, man betaler hende jo endda for det hun gør, så burde jo ikke være så svært, men tror hun vil blive mobset over jeg siger det til hende.. Men ja ellers er det jo ikke anderledes end at jeg som idag , sender hende afsted i fodtøj som kun duer til køreturen, så jeg er sikker på at hun bruger sandalerne som er i kassen når de er ude.

det kan bare helle rikk passe det skal være på den måde. Altså min Dpér har været dp i 30 år og hun vil hellere ha åbenthed end at man skal gå og skjule og idirekte komme med sine meninger. Du kan også prøve at give hende vinter jakke på og så se om hun tager den af hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

lisesp83

Anonym skriver:

Haha ja nemlig Ej tror nu ikke du er såå farlig alligevel, eller er du

Altså kan godt finde på at bide lidt

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

altså det må du jo minde hende om, det er jo hendes arbejde og børnene skal jo hverken fryse eller ha det for varmt.

Nej det skal de i hvert fald ikke, må gøre noget ved det fra imorgen af. Det er mit vdunder barn det handler om

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

Nej det skal de i hvert fald ikke, må gøre noget ved det fra imorgen af. Det er mit vdunder barn det handler om

ja lige præcis. Bare vær ærlig.
Sig at du har svært ved at vurdere hvad hun skal have på i de her skiftede vejr tider. Om hun ikke godt vil gribe ind og putte hende i sandaler når det er varmt og tage noget tøj af hende hvis du har klædt hende for varmt. Vupti. Det er jo ikk negativt.

Anmeld

28. juni 2011

lisesp83

Diana... skriver:

Det er nemlig bare svært. Men de kan nu klare nogen ting de små pus. Ja Lucas kravlet også på alt han var sgu lige glad bare han kunne komme frem hvor vi selv får ond i knæene når vi har kravlet 3 kravl 

Ja jeg kan nemlig ikke kravle jo. AV

Men tak for dit svar. Så behøver jeg jo ikke sådan bekymre mig..

Må jeg stille et ? mere? Det gør jeg

Hvad sover dine pus i om natten?

For før sov Julie med kortærmet body og natdragt. Idag har jeg kun givet hende natdragt på, uden body. Værelset siger 21 grader.

Og dynen sparker hun af hele tiden.

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

det kan bare helle rikk passe det skal være på den måde. Altså min Dpér har været dp i 30 år og hun vil hellere ha åbenthed end at man skal gå og skjule og idirekte komme med sine meninger. Du kan også prøve at give hende vinter jakke på og så se om hun tager den af hende

Neejh, men folk er jo forskellige, hun har vist været det i 25 år tror jeg. Men bare min var som din DP.. Men hun er go ved børnene ellers og vores barn ELSKER hende, så det er jo fint. Men det er ikke det eneste som irritere mig ved hende, men hun stopper os inden alt for længe da hun skal i børnehave "snart",

Men ja, det er da lige før det skal prøves, men tør sku ikke, så er min datter sku nok helt ødelagt af varme når jeg kommer, ej så slemt er det nok ikke, hun tog da strømpebukserne af hende idag ! MEN de sandaler skal altså i brug ...

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Altså kan godt finde på at bide lidt

Arrrr, så må du nok holde det inden for husets 4 vægge

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

ja lige præcis. Bare vær ærlig.
Sig at du har svært ved at vurdere hvad hun skal have på i de her skiftede vejr tider. Om hun ikke godt vil gribe ind og putte hende i sandaler når det er varmt og tage noget tøj af hende hvis du har klædt hende for varmt. Vupti. Det er jo ikk negativt.

Ja du har helt ret , tak. Må snakke med hende !

Anmeld

28. juni 2011

Diana...

lisesp83 skriver:

For før sov Julie med kortærmet body og natdragt. Idag har jeg kun givet hende natdragt på, uden body. Værelset siger 21 grader.

Uhh det afhænger også af vejret uden for. Idag har min datter en kort ærmet body på og min søn har bare en undertrøje på. Men vores hjem er også meget præget af vejret uden for så derfor kommer det and på det. Når vi går hen også har sådan et vejr som idag næsten hver dag så altså SOMMER. Så sover de kun i ble. og de har så heller ikke dyne på idag men kun senge betrækket og jeg har altså meget varme børn. 

Anmeld

28. juni 2011

Diana...

lisesp83 skriver:

Og selvfølgelig må du spørge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.