Tøj i DP nu hvor vejret er varmere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Diana...

lisesp83 skriver:

Hva så med børn der kravler? . De stakkels små knæ. Hvad er bedst at give dem på?

Husk på de slet ikke er så skrøbelige som os  Om de har bukser op eller ej er under ordnet det gør ikke ond på dem  Da Lucas kravlet havde han bare ble på. det da synes og putte dem i lange bukser bare fordi de kravler de får det et hedeslag i denne varme  

Krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

han ankom kl. 8 i morges i shorts sandaler t shirt med undertrøje under. Og ikk andet og de skulle gå 3-4 km over i legestuen.

hmm oki, kunne være man skulle skifte dresset ud så. Klærer hende ski nok for varmt på så.. Men er os bange for at min lille mus skal fryse, frygter DP er for doven til at give hende noget på hvis nu vejret vender :/

Anmeld

28. juni 2011

Isabels-mor

her hjemme får hun kort ærmet body, t-shirt, korte bukser og strømper på. forskelligt om det er sko eller sandaler..
Vi har en rigtig dejlig dp som søger for at pille tøj af hende så hun ikke bliver for varm..
Hun er forresten 23 måneder

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

Sådan er det ikke her :/ Vi kommer og så er de udenfor i gården og lege,og hun er puttet i sine varme lukkede sko hun fik på om morgenen, i stedet for sine nye lækre sandaler som er inde i kassen, aner ikke hvorfor hun ikke tager dem i brug , irritere mig. Hun siger det er nogle rigtig goe sandaler vi har købt og at hun fortrækker den model osv osv, MEN HVORFOR BRUGER HUN DEM SÅ IKK ??

Så nogle dage sendes hun afsted i gummi træsko bare til bil turen, idag var det hendes H2O klipklapper.... Så er jeg da SIKKER på at DP giver hende sine nye sandaler på!

ej hvor mærkeligt.. Min DPér tager altid af og på som det passer til vejret, så godt..
SIg det itl hende og mind hende om det.

Anmeld

28. juni 2011

lisesp83

Diana... skriver:

Husk på de slet ikke er så skrøbelige som os  Om de har bukser op eller ej er under ordnet det gør ikke ond på dem  Da Lucas kravlet havde han bare ble på. det da synes og putte dem i lange bukser bare fordi de kravler de får det et hedeslag i denne varme  

Krammer

Mange tak. . Jeg syns nemlig det er mega svært til tider.

Men hun kravler jo også på fliser indimellem.

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

hmm oki, kunne være man skulle skifte dresset ud så. Klærer hende ski nok for varmt på så.. Men er os bange for at min lille mus skal fryse, frygter DP er for doven til at give hende noget på hvis nu vejret vender :/

altså det må du jo minde hende om, det er jo hendes arbejde og børnene skal jo hverken fryse eller ha det for varmt.

Anmeld

28. juni 2011

lisesp83

Anonym skriver:

hihi kunne ikke lade værd med lige at fnise lidt, så lige det fine skildt du har under billedet, det har jeg dog ikke set før, ADVARSEL Men har så heller ikke brugt siden så længe, men det så sku bare skægt ud haha, så mangler du bare træmmerne. ej joker bare, det er mine sorte humor

Præcis.. Så kan alle se, at jeg er en farlig fange Haha

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

ej hvor mærkeligt.. Min DPér tager altid af og på som det passer til vejret, så godt..
SIg det itl hende og mind hende om det.

Jaah det er mærkeligt, men "tør" ikke rigtig, hun er en gammel krage i faget og kan være lidt stram i brtrækket. ih altså, man betaler hende jo endda for det hun gør, så burde jo ikke være så svært, men tror hun vil blive mobset over jeg siger det til hende.. Men ja ellers er det jo ikke anderledes end at jeg som idag , sender hende afsted i fodtøj som kun duer til køreturen, så jeg er sikker på at hun bruger sandalerne som er i kassen når de er ude.

Anmeld

28. juni 2011

Diana...

lisesp83 skriver:

Mange tak. . Jeg syns nemlig det er mega svært til tider.

Men hun kravler jo også på fliser indimellem.

Det er nemlig bare svært. Men de kan nu klare nogen ting de små pus. Ja Lucas kravlet også på alt han var sgu lige glad bare han kunne komme frem hvor vi selv får ond i knæene når vi har kravlet 3 kravl 

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Præcis.. Så kan alle se, at jeg er en farlig fange Haha

Haha ja nemlig Ej tror nu ikke du er såå farlig alligevel, eller er du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.