Tøj i DP nu hvor vejret er varmere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.049 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvad sender i jeres børn afsted i, i de dage hvor vejret er varmt, og de dage hvor der er koldt om morgenen men bagende på eftermiddagen ??

Og hvor gamle er de? Min er nemlig 2 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

sarahb

her er det shorts og tshirt og sandaler. Hvis det er køligere så e trøje over og strømper i sandalerne. Så kan strømper og trøje tages af senere

og han er 2.5

Anmeld

28. juni 2011

Diana...

sarahb skriver:

her er det shorts og tshirt og sandaler. Hvis det er køligere så e trøje over og strømper i sandalerne. Så kan strømper og trøje tages af senere

og han er 2.5

Samme her også har de altid bukser der nede hvis det er kold. Og når vi henter ham igen render ALLE børnene rundt i undertøj fordi det er så varmt  Så hyggeligt. 

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

Diana... skriver:

Samme her også har de altid bukser der nede hvis det er kold. Og når vi henter ham igen render ALLE børnene rundt i undertøj fordi det er så varmt  Så hyggeligt. 

ja ser kommer vi også tit til en strandløve i undertrøje

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

og han er 2.5

Oki hvad havde han på idag?

Min havde nemlig for første gang ankommet i t-shirt, men havde så kort body inden under, og små korte shorts, men igen med strømpebukser inden under, og da hun kom hjem var de selvf røjet af, havde jeg så os regnet med, men det var nu fordi det blæste koldt i morges,  men er bare bange for at hun enten fryser eller sveder i dp, er der jo ikke til at se om DP-mor gør jobbet ordenligt

Anmeld

28. juni 2011

Diana...

sarahb skriver:

Ja det hyggeligt børn i den alder og ned er sgu så søde når de tuller rundt i undertøj 

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

Anonym skriver:

Oki hvad havde han på idag?

Min havde nemlig for første gang ankommet i t-shirt, men havde så kort body inden under, og små korte shorts, men igen med strømpebukser inden under, og da hun kom hjem var de selvf røjet af, havde jeg så os regnet med, men det var nu fordi det blæste koldt i morges,  men er bare bange for at hun enten fryser eller sveder i dp, er der jo ikke til at se om DP-mor gør jobbet ordenligt

han ankom kl. 8 i morges i shorts sandaler t shirt med undertrøje under. Og ikk andet og de skulle gå 3-4 km over i legestuen.

Anmeld

28. juni 2011

lisesp83

Diana... skriver:

Ja det hyggeligt børn i den alder og ned er sgu så søde når de tuller rundt i undertøj 

Hva så med børn der kravler? . De stakkels små knæ. Hvad er bedst at give dem på?

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Sådan er det ikke her :/ Vi kommer og så er de udenfor i gården og lege,og hun er puttet i sine varme lukkede sko hun fik på om morgenen, i stedet for sine nye lækre sandaler som er inde i kassen, aner ikke hvorfor hun ikke tager dem i brug , irritere mig. Hun siger det er nogle rigtig goe sandaler vi har købt og at hun fortrækker den model osv osv, MEN HVORFOR BRUGER HUN DEM SÅ IKK ??

Så nogle dage sendes hun afsted i gummi træsko bare til bil turen, idag var det hendes H2O klipklapper.... Så er jeg da SIKKER på at DP giver hende sine nye sandaler på!

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Hva så med børn der kravler? . De stakkels små knæ. Hvad er bedst at give dem på?

hihi kunne ikke lade værd med lige at fnise lidt, så lige det fine skildt du har under billedet, det har jeg dog ikke set før, ADVARSEL Men har så heller ikke brugt siden så længe, men det så sku bare skægt ud haha, så mangler du bare træmmerne. ej joker bare, det er mine sorte humor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.