Silver Cross jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

SHERO

Elias har haft en silver, men den har jeg solgt pga pladsmangel, men men jeg ELSKEDE den, brugte den langt mere end hans anden. Synes den var rigelig let at have med i bussen, og så havde den en kæmpe indkøbskurv hvor der kunne være 3 poser.. meget praktisk. Den knirkede lidt, men en del af charmen. Elias elskede den også for kassen er ikke så høj så han havde meget bedre udsyn..

Så jeg vil helt klart anbefale den, så længe man har en ektra til når man skal på tur osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

BellaCiinea

Ben&Jerry skriver:

HALLØJ

min mand er dybt forelsket i en silver cross, han mener at det er den absolute baby-slæde. . . jeg syntes også at den er flot, men kan ikke helt vurdere om den mere passer sig gennem en tur i HØRSHOLM end op og ned af strøget?

syntes det er dejligt med en mand som går op i udstyr og den slags og især barnevognen

hvad syntes i, er den for "fin" eller er det en lækker luksus vogn, jeg syntes jo at den er utrolig ekslusiv, hvilket måske kan blive for meget, ville også kunne gå med den i jogginbukser uden det ligner en jeg har stjålet.

vi ville dog også have en anden barnevogn, samtidig.

min drømme vogn er noget hen af en emmaljunganitro city.

selvom den umiddelbart ikke er jeres drømmevogn

Nypris. 18.000

Den er stadig på tilbud... ^^

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=575 

Anmeld

30. september 2011

TaAsJu

Maja88 skriver:

må jeg spørge hvorfor du er ked af din trille??

Der hvor vi købt den roste den til skyerne, men den var bare ikke det jeg havde forstillet mig. Den var for svær og slÅ sammen, den passede ikke i vores bil. Stellet var skæv da vi fik den så dt måtte de bytte ud. Det er en fin vogn, men er bare mest til brio

Anmeld

30. september 2011

Maja88

Mor til 2, snart 3 skriver:

Der hvor vi købt den roste den til skyerne, men den var bare ikke det jeg havde forstillet mig. Den var for svær og slÅ sammen, den passede ikke i vores bil. Stellet var skæv da vi fik den så dt måtte de bytte ud. Det er en fin vogn, men er bare mest til brio

ok for jeg er bare vildt glad for vores

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.