Ben&Jerry skriver:
planen var at købe en brugt der bliver jo solgt en del af dem, og så have en ved sidan af som en meget mere smart og handy, jeg er selv mere til de der små og smarte nogle som jeg skriver en emmaljunga (mini udgaven) fordi den er mere til det hele og nem at klappe sammen.. jeg prøver bare at sætte mig ind i min mands drøm, det er bestemt ikke min drømme vogn jeg ikke kan leve for uden.. nypris er voldsom!! -det er jo en der ruster osv. men så er det med allo fælge -måske det er det han er vild med
men jeg tænker mere udseende mæssigt?
kan man klappe den sammen?
Den smukke vogn .. Vi har selv silver cross , bare kensington modellen 
Vi er suuper glade for vores , MEN , den er altså vildt upraktisk .. Oscar sover rigtig godt i den , det er slet ikke det .. Den kan godt skilles ad , eller man kan tage kassen af og slå kalechen ned , og klappe stellet sammen
.. Og hjulene kan tages af 
Den kan ikke justeres i styret/højden , hvilket min kæreste syns er rigtig træls da han er ret høj ..
..
Den larmer rigtig meget når man kommer kørende med den , den skal passes og veligeholdes ellers blir den rusten med det samme .. Den er MEGET svær og køre rundt i sne med , man kan næsten ikke komme frem .. Der er ikke særlig meget plads inde hvor barnet ligger , hvilket resulterer i man alligevel skal ha en anden barnevogn .. Vi skal på udkig efter en ny da Oscar i en længde af 71 cm, næsten er for lang
....
Men ja , FLOT , det er den !

Anmeld