Silver Cross jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Valle81

Ben&Jerry skriver:

HALLØJ

min mand er dybt forelsket i en silver cross, han mener at det er den absolute baby-slæde. . . jeg syntes også at den er flot, men kan ikke helt vurdere om den mere passer sig gennem en tur i HØRSHOLM end op og ned af strøget?

syntes det er dejligt med en mand som går op i udstyr og den slags og især barnevognen

hvad syntes i, er den for "fin" eller er det en lækker luksus vogn, jeg syntes jo at den er utrolig ekslusiv, hvilket måske kan blive for meget, ville også kunne gå med den i jogginbukser uden det ligner en jeg har stjålet.

vi ville dog også have en anden barnevogn, samtidig.

min drømme vogn er noget hen af en emmaljunganitro city.

selvom den umiddelbart ikke er jeres drømmevogn

Nypris. 18.000

Jamen vi har ikke andet:0)

Jeg har to silvercross vogne:0)

Den boudaux er købt for 1000 kr da vi ventede Asta:0) Købt brugt uden en skramme:0)

Den grønne købte vi da vi ventede Anton - den gav vi 700 kroner for - den manglede overlædder, så det syede jeg selv efter modellen fra den bourdaux.

Jeg elsker de vogne - de er fantastiske - de kører super godt og man er som en dronning når man går med dem:0) Ville dog aldrig købe dem fra ny, der er jeg for nærrig:0) Jeg har tyndslidt dem med daglige gåture, ture i skoven, ture i diverse forlystelses parker - stor shopping osv:0) Det eneste der er upraktiske er at de er tunge at pakke sammen i en bil og sådan - men det tager ikke lang tid:0)

Men jeg bruger dem desværre ikke så meget. Har fået en søn mere, og han kom 12 mdr efter sin storebror, så nu er transportmidlet en Emmaljunga tvillingevogn:0)

Knus Christina,som ELSKER sine vogne:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Ben&Jerry

sikke mange skønne svar, der er jo lidt blandet kan jeg hære, men konklusionen må være at det er en hamrende flot, men upraktisk vogn

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

Ben&Jerry skriver:

HALLØJ

min mand er dybt forelsket i en silver cross, han mener at det er den absolute baby-slæde. . . jeg syntes også at den er flot, men kan ikke helt vurdere om den mere passer sig gennem en tur i HØRSHOLM end op og ned af strøget?

syntes det er dejligt med en mand som går op i udstyr og den slags og især barnevognen

hvad syntes i, er den for "fin" eller er det en lækker luksus vogn, jeg syntes jo at den er utrolig ekslusiv, hvilket måske kan blive for meget, ville også kunne gå med den i jogginbukser uden det ligner en jeg har stjålet.

Nypris. 18.000

i love it men ikk praktisk i bil tog og bus.....

Anmeld

29. juni 2011

Pigent

Ben&Jerry skriver:

HALLØJ

Nypris. 18.000

Elsker Silver Cross

Jeg passer nogle børn som lå i Silver Cross.
Den kunne godt klappes sammen, kan ikke lige huske hvor meget.
Den var fantastisk at gå med og børnene lå godt i den.  

Anmeld

29. juni 2011

hekran

Ben&Jerry skriver:

HALLØJ

Nypris. 18.000

Den er skam flot og har ekstremt langt liggemål, men er der ikke noget med, at det er lidt upraktisk? Kan den overhovedet klappes sammen, hvis den skal i en bil? Kan forestille mig, at den ikke bliver verdens populæreste barnevogn at have med i bussen, da den fylder meget.

Anmeld

30. september 2011

Nadia Maya

Hej! Ved godt det er et godt stykke tid siden, tråden blev oprettet.. Men vil da komme med min mening..Vi har herhjemme en silvercross - og jeg ELSKER den.. Og min datter elsker den! Vi har også en scandia - og hun vil meget hellere ligge i silvercross'en.. Den vugger hende så godt! Rigtigt at den er lidt svær at have med i bilen - men der står jo at i også ville have en anden ved siden af. Herhjemme bruger vi silvercross'en når vi er hjemme og tager den anden med på tur! Jeg kan kun anbefale den!

Anmeld

30. september 2011

MorDk

TinaPina skriver:

Jeg synes den er rigtig fin, men den er i mine øjne mere en pyntegenstand.

Jeg ville aldrig bruge den til min baby. Den virker kold, ubehagelig og ikke særlig hyggelig at ligge i. Og så er prisen jo HELT sindssyg. Det er jo ikke fordi den kan køre selv eller noget til de penge

Enig...

Jeg sys ikke den er speciel pæn heller... og ja vanvittig dyr! Den barnevogn er ihvertfald ik liiige min stil. Måske sys jeg den er lidt "poppet" Og langt fra praktisk!

Anmeld

30. september 2011

Maja88

Mor til 2, snart 3 skriver:

Super flot vogn, men som de andre skriver er den ikke praktisk.. Den kan ikke skilles ad så den kan ikke rigtig komme med på tur.. Hvis det er fordi manden er vild med aluo fælge, så tag ham med i div. Baby butikker og kigge.. Min kære mand fandt fælge til vores brio klap vogn der var magen til dem der er på vores bil.. Men du skal vælge den du drømme om.. Og ikke står som mig nu og har fortrudt min trille.. Da jeg er vild med brio...

må jeg spørge hvorfor du er ked af din trille??

Anmeld

30. september 2011

Maja88

jeg ville ønske jeg havde sådan en, men manden nægtede.. de er sååå fede

Anmeld

30. september 2011

BellaCiinea

Ben&Jerry skriver:

HALLØJ

Nypris. 18.000

Vil selv gerne ha sådan en... ikke længe siden de var på tilbud til 10.000kr. ca. De var sat ned fra 15.000kr., mener jeg =)

Den er SÅÅÅ flot og fed!

DRØMMEVOGNEN!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.