Ben&Jerry skriver:
HALLØJ
min mand er dybt forelsket i en silver cross, han mener at det er den absolute baby-slæde. . . jeg syntes også at den er flot, men kan ikke helt vurdere om den mere passer sig gennem en tur i HØRSHOLM end op og ned af strøget?
syntes det er dejligt med en mand som går op i udstyr og den slags og især barnevognen
hvad syntes i, er den for "fin" eller er det en lækker luksus vogn, jeg syntes jo at den er utrolig ekslusiv, hvilket måske kan blive for meget, ville også kunne gå med den i jogginbukser uden det ligner en jeg har stjålet.
vi ville dog også have en anden barnevogn, samtidig.
min drømme vogn er noget hen af en emmaljunganitro city.
selvom den umiddelbart ikke er jeres drømmevogn
Nypris. 18.000
Jamen vi har ikke andet:0)
Jeg har to silvercross vogne:0)
Den boudaux er købt for 1000 kr da vi ventede Asta:0) Købt brugt uden en skramme:0)
Den grønne købte vi da vi ventede Anton - den gav vi 700 kroner for - den manglede overlædder, så det syede jeg selv efter modellen fra den bourdaux.
Jeg elsker de vogne - de er fantastiske - de kører super godt og man er som en dronning når man går med dem:0) Ville dog aldrig købe dem fra ny, der er jeg for nærrig:0) Jeg har tyndslidt dem med daglige gåture, ture i skoven, ture i diverse forlystelses parker - stor shopping osv:0) Det eneste der er upraktiske er at de er tunge at pakke sammen i en bil og sådan - men det tager ikke lang tid:0)
Men jeg bruger dem desværre ikke så meget. Har fået en søn mere, og han kom 12 mdr efter sin storebror, så nu er transportmidlet en Emmaljunga tvillingevogn:0)
Knus Christina,som ELSKER sine vogne:0)