Overdriver jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Carl-Emil's mor

So sorry men som de andre siger så ja så overdriver du altså...

Jeg ville heller ikke sige ja til min mand hvis han troppede op med det der latterlige lorte army-look-hår han havde i alle de år før vi blev kærester ( han er soldat så er egentlig "lovligt" nok) fordi jeg kan slet ikke ha det.. Elsker ham ikke mere af den grund det ville bare gør mig utrolig øv ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Fenja09 skriver:

Tror måske ikke helt at jeg har forstået problemstillingen?

Din kæreste vil ikke giftes med dig, hvis du er skaldet - men du er ikke skaldet og har ingen intentioner om at blive det, hvad er problemet så?

Du må meget gerne uddybe, hvis der er noget jeg har overset.

/Fenja

Nej det samme si'r jeg

Anmeld

28. juni 2011

.....

Hæhæ, er der noget jeg har lært om mænd, så er det at de går meget op i om en pige har langt eller kort hår
(Hvis de er sammen med vedkommende) .

- Men anyways, så synes jeg ikke at du skal tage det så tungt. Jeg ville heller ikke blive glad hvis min kæreste kom skaldet i kirken, hvis jeg en dag skal giftes med ham. For det ville overhovedet ikke klæde ham..

Kan være at din kæreste i et split sekund troede på at du mente det , og så derved kom han med den kommentar, at han ikke vil giftes med dig, hvis du dukkede skaldet op. Men igen, ikke tag det så tungt, mænd tænker ikke altid så meget over det de siger

Anmeld

28. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Jamen så lad os da se det hår så vi kan vide hvor slemt det står til

Anmeld

28. juni 2011

.....

Anjamichell skriver:

Jamen så lad os da se det hår så vi kan vide hvor slemt det står til

Anmeld

28. juni 2011

Billemyre

Undskyld, men jeg fatter ikke hvad det er med folk og hår??
Betyder en frisure virkelig så meget, at I ville sige nej til jeres udkårne på dag en?
Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at man kan blive skuffet og ærgerlig over at f.eks. bryllupsbillederne bliver ændret ift. ens egen forestilling, men at man ligefrem ville afvise sin partner pga. hår (!!) - Det fatter jeg ikke

For at besvare TS's spørgsmål, så ville jeg da også undre mig over sådan en besked - Hvis den vel at mærke var alvorligt ment.
Er du sikker på, den var det? Altså, at han rent faktisk ville elske dig mindre som skaldet, end han gør nu? For det lyder nemlig lidt fjollet i mine ører
Jeg er godt klar over, at man siger at mænd er 'fysiske' i deres kærlighed, og at det muligvis kan være svært for din mand at tænde på looket, men hvis min mand sagde til mig, i ramme alvor, at han ikke ville ha' mig uden hår - Ja, så var jeg da den første til at vinke farvel...

Din mand kan selvfølgelig mene, at det ville være tegn på en ændring i din personlighed... Som jo evt. kunne gøre den kvinde, han elsker, til en anden..

Men derudover lyder det for mig vildt, at så lidt kan ændre så meget...

KH en der har været kronraget to gange i sit liv - Og elskede det   (Og selvom hendes mand virkelig ikke kan lide det look til hende, kunne han (forhåbentlig) ikke drømme om at lade det afgøre forholdet.. Blot at ha' håneret hver dag og ikke tøve med at fortælle, hvor grimt det var!)

Anmeld

28. juni 2011

Fenja09

Anjamichell skriver:

Nej det samme si'r jeg

Nej problemet springer mig ikke lige i øjnene  men kan da være at man har overset et eller andet...

Anmeld

28. juni 2011

Fenja09

MorTilJanuar skriver:

So sorry men som de andre siger så ja så overdriver du altså...

Jeg ville heller ikke sige ja til min mand hvis han troppede op med det der latterlige lorte army-look-hår han havde i alle de år før vi blev kærester ( han er soldat så er egentlig "lovligt" nok) fordi jeg kan slet ikke ha det.. Elsker ham ikke mere af den grund det ville bare gør mig utrolig øv ...

Hov hov der er intet galt med helt kort hår  

Anmeld

29. juni 2011

Fru Aagaard

Selvfølgelig skal han være ligeglad med, hvordan du ser ud, han elsker dig jo for den du er, og i bund og grund, vel også dit udseende.. Det er vel lidt det man måske falder for først, sådan overfladisk, nu når man ikke kender hinanden. Men, man skal jo kunne tænde på hinanden

Tror du ikke bare det en måde at sige det på, tror bare det er en typisk mandeting Ligesom du nok ville tænke, måske uden at sige det, at han har sørme bare af at møde op i jakkesæt og se godt ud og ikke hans beskidte arbejdstøj fx..

Har ikke læst alle de andre indlæg, men tror virkelig bare det mænds måde at sige det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.