Undskyld, men jeg fatter ikke hvad det er med folk og hår??
Betyder en frisure virkelig så meget, at I ville sige nej til jeres udkårne på dag en?
Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at man kan blive skuffet og ærgerlig over at f.eks. bryllupsbillederne bliver ændret ift. ens egen forestilling, men at man ligefrem ville afvise sin partner pga. hår (!!) - Det fatter jeg ikke 
For at besvare TS's spørgsmål, så ville jeg da også undre mig over sådan en besked - Hvis den vel at mærke var alvorligt ment.
Er du sikker på, den var det? Altså, at han rent faktisk ville elske dig mindre som skaldet, end han gør nu? For det lyder nemlig lidt fjollet i mine ører 
Jeg er godt klar over, at man siger at mænd er 'fysiske' i deres kærlighed, og at det muligvis kan være svært for din mand at tænde på looket, men hvis min mand sagde til mig, i ramme alvor, at han ikke ville ha' mig uden hår - Ja, så var jeg da den første til at vinke farvel...
Din mand kan selvfølgelig mene, at det ville være tegn på en ændring i din personlighed... Som jo evt. kunne gøre den kvinde, han elsker, til en anden..
Men derudover lyder det for mig vildt, at så lidt kan ændre så meget...
KH en der har været kronraget to gange i sit liv - Og elskede det
(Og selvom hendes mand virkelig ikke kan lide det look til hende, kunne han (forhåbentlig) ikke drømme om at lade det afgøre forholdet.. Blot at ha' håneret hver dag og ikke tøve med at fortælle, hvor grimt det var!)
Anmeld