camsko88 skriver:
Min forlovede har lige sagt til mig at hvis jeg kommer i kirken på vores bryllupsdag og er skaldet vil han ikke sige ja 
blev helt mundlam og er nu rigtig ked af det. hans reaktion på at jeg blev ked var bare " Det er dig der har et problem" 

og ja han mente det, han syntes at det kommer til at ligne en cirkus forestilling hvis jeg er skaldet (jeg har ikke tænkt mig at blive skaldet, var bare fustreret over mit hår)
er det bare mig der overreagere?
Ja..jeg må jo nok give andre ret.
Du overreagerer en anelse.
Jeg ville heller ikke giftes med en skaldet.
Hvis min mand kom hjem og var skaldet, så ville jeg blive rasende..lige så rasende som han ville blive hvis jeg kom hjem og var blevet korthåret uden at have drøftet det først.
Og ja...jeg ville så sandelig heller ikke giftes med en skaldet mand, uden jeg på forhånd var blevet advaret.
Man forelsker sig i et menneske med hår på hovedet..og ja..som årene går må man indstille sig på at ens mand måske kan blive skaldet, men det er noget andet.
Hvis man kun kender ham med hår og han så dukker op uden, til ens mest specielle dag, så ville jeg blive rasende..helt ærligt.
Og jeg ved at en del af det min mand elsker ved mig, er mit lange hår..og jeg kan levende forestille mig hvor edder splintrende tosset han ville blive hvis jeg var blevet kronraget, da vi skulle giftes (og det skulle ikke undre mig, at han ikke ville have giftet sig med mig)
Anyway...det er vel ikke noget problem, du har vel i forvejen ikke tænkt dig at møde skaldet op i kirken..har du??

Kærligst
Sussie
Anmeld