Overdriver jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, du overdriver. Men det betyder ikke at jeg ikke kan sætte mig ind i, hvad der foregår i dit hovedet.

For du tænker naturligvis at han ikke elsker dig betingelsesløst.

Meeen det han mener er nok bare, at han ikke ville synes det klædte dig særlig godt og det for ham ville ødelægge jeres bryllup hvis du stod der i brudekjole og ærlig talt ikke var særlig smuk.

Det er meget værre her. Min kæreste ville ikke give mig sin ene nyre, hvis det gjalt mit liv. . Nå, så får han da bare heller ikke min.

Men jeg er ikke i tvivl om, at han elsker dig. Folk har bare hver deres særheder og så længe du beholder dit hår på hovedet går det nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Kamulla

ja det syntes jeg

det ville jeg hverken blive ked eller stødt over... nok en kommentar jeg selv ville kunne fyre af op med humøret

Anmeld

27. juni 2011

foto på lærred

Nalle skriver:

Han har vel sagt det lige så meget som du måske har sagt i sjov du er træt af dit hår og klipper det af?

enig

Anmeld

27. juni 2011

Christine

camsko88 skriver:

Min forlovede har lige sagt til mig at hvis jeg kommer i kirken på vores bryllupsdag og er skaldet vil han ikke sige ja blev helt mundlam og er nu rigtig ked af det. hans reaktion på at jeg blev ked var bare " Det er dig der har et problem"

og ja han mente det, han syntes at det kommer til at ligne en cirkus forestilling hvis jeg er skaldet (jeg har ikke tænkt mig at blive skaldet, var bare fustreret over mit hår)

er det bare mig der overreagere?

Jeg forstår godt hvad du mener.. altså han burde jo elske dig ligemeget hvad. Nu er jeg altså selv lidt følsom med sådan noget, så hvis det blev sagt på en dum måde til mig og jeg evt. også havde en dårlig dag, ville jeg da blive lidt træt af det... men tror nu ikke det er noget din kæreste har tænkt så meget over, nok mest bare slynget ud. Selvfølgelig elsker han dig ligemeget hvad!

Anmeld

27. juni 2011

signe.

camsko88 skriver:

Min forlovede har lige sagt til mig at hvis jeg kommer i kirken på vores bryllupsdag og er skaldet vil han ikke sige ja blev helt mundlam og er nu rigtig ked af det. hans reaktion på at jeg blev ked var bare " Det er dig der har et problem"

og ja han mente det, han syntes at det kommer til at ligne en cirkus forestilling hvis jeg er skaldet (jeg har ikke tænkt mig at blive skaldet, var bare fustreret over mit hår)

ikke læg noget i det min kæreste sagde også til mig engang at han ikke vil være kærester hvis jeg gik hen og blev tyk det tænker jeg såmænd ikke over.. (graviditets-tyk gælder slevfølgelig ikke)

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

camsko88 skriver:

Ja..jeg må jo nok give andre ret.

Du overreagerer en anelse.

Jeg ville heller ikke giftes med en skaldet.

Hvis min mand kom hjem og var skaldet, så ville jeg blive rasende..lige så rasende som han ville blive hvis jeg kom hjem og var blevet korthåret uden at have drøftet det først.

Og ja...jeg ville så sandelig heller ikke giftes med en skaldet mand, uden jeg på forhånd var blevet advaret.
Man forelsker sig i et menneske med hår på hovedet..og ja..som årene går må man indstille sig på at ens mand måske kan blive skaldet, men det er noget andet.
Hvis man kun kender ham med hår og han så dukker op uden, til ens mest specielle dag, så ville jeg blive rasende..helt ærligt.

Og jeg ved at en del af det min mand elsker ved mig, er mit lange hår..og jeg kan levende forestille mig hvor edder splintrende tosset han ville blive hvis jeg var blevet kronraget, da vi skulle giftes (og det skulle ikke undre mig, at han ikke ville have giftet sig med mig)

Anyway...det er vel ikke noget problem, du har vel i forvejen ikke tænkt dig at møde skaldet op i kirken..har du??

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. juni 2011

Peanut

Min mand har også altid sagt at han ville gå fra mig, hvis jeg klippede mig skaldet  Men alligevel synes han at det kunne være sjovt at se mig skaldet, bare én dag  

Anmeld

28. juni 2011

Steph_Laurits

Hvorfor er det lige I er kommet på den samtale?? Hvorfor skulle du være skaldet???

Anmeld

28. juni 2011

Miss T

camsko88 skriver:

Ja du overdriver og jeg kan sagtens forstå ham! Han forstår jo ikke, hvorfor du brokker dig over det hår som han synes er smukt! Og så er han jo bare ærlig, nej hvor dejligt en mand som er ærlig.. Rigtig godt bryllup

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

overdriver helt klart. Min mand ville sgu heller ikke sige ja, men nok sige ja når det var groet ud igen...!
På min bryllupsdag skal min mand elske hvordan jeg ser ud og det ville han ikk skaldet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.