Overdriver jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.420 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

camsko88

Min forlovede har lige sagt til mig at hvis jeg kommer i kirken på vores bryllupsdag og er skaldet vil han ikke sige ja blev helt mundlam og er nu rigtig ked af det. hans reaktion på at jeg blev ked var bare " Det er dig der har et problem"

og ja han mente det, han syntes at det kommer til at ligne en cirkus forestilling hvis jeg er skaldet (jeg har ikke tænkt mig at blive skaldet, var bare fustreret over mit hår)

er det bare mig der overreagere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

TinaPina

Øh ja, synes måske lidt du overdriver. Jeg ville sgu da heller ikke giftes med min kæreste hvis han dukkede op og var skaldet. Men når du nu ikke har tænkt dig at blive skaldet er det vil ikke noget problem

Anmeld

27. juni 2011

twinny

Min kæreste har det på samme måde.. og jeg kan sgu godt forstå ham....

Anmeld

27. juni 2011

Mka

Jeg tror ikke du skal ligge så meget i det, jeg tror at hår betyder meget for mænd.

Så op med humøret, han vil helt sikkert elske dig om du har hår på hovede eller ej.

Hvis du blev syg ville det jo være noget helt andet, så tror jeg bestem ikke at det ville betyde noget for ham, men mere at du blev rask. Han har nok svært ved at forholdesig til det, når der ikke er en grund til det.

Jeg har da også sagt til min mand, at hvis han tog alt håret af, så kunne han godt pakke sin taske. men det mener jeg jo overhovedet ikke.

Anmeld

27. juni 2011

Nalle

Jeg kan slet ikke se problemet, han har vel sagt det lige så meget som du måske har sagt i sjov du er træt af dit hår og klipper det af?

Jeg siger tit til min kæreste at hvis jeg ikke snart får gjort noget ved mit hår ryger det hele af, han griner af mig og siger det gør du bare, og så siger jeg bare altid, jamen så er det jo ikke sjovt

Anmeld

27. juni 2011

Fenja09

Tror måske ikke helt at jeg har forstået problemstillingen?

Din kæreste vil ikke giftes med dig, hvis du er skaldet - men du er ikke skaldet og har ingen intentioner om at blive det, hvad er problemet så?

Du må meget gerne uddybe, hvis der er noget jeg har overset.

/Fenja

Anmeld

27. juni 2011

JacobsMoar

Jaah, jeg synes du overdriver lidt.. Tror heller ikke min mand ville giftes med mig hvis jeg kom og var skaldet.. Hvis det altså bare var fordi jeg var træt af håret og havde kronraget mig

Anmeld

27. juni 2011

Bondepigen

camsko88 skriver:

Min forlovede har lige sagt til mig at hvis jeg kommer i kirken på vores bryllupsdag og er skaldet vil han ikke sige ja blev helt mundlam og er nu rigtig ked af det. hans reaktion på at jeg blev ked var bare " Det er dig der har et problem"

og ja han mente det, han syntes at det kommer til at ligne en cirkus forestilling hvis jeg er skaldet (jeg har ikke tænkt mig at blive skaldet, var bare fustreret over mit hår)

er det bare mig der overreagere?

Jeg tror det er dine hormoner der løber af med dig, tror du ikke??

Anmeld

27. juni 2011

Maria-s

Det lyder som dig der er noget sensitiv.... Gå du ind og få en krammer og et kys af kæresten og sig at han må bære over med dine "bridezilla's" udbrud

Anmeld

27. juni 2011

camsko88

jamen burde han ikke sige ja ligemeget hvilke hår jeg har eller ikke har?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.