Hvad skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

serinasmor skriver:

måske kan i løfte hende ligeså stille ud i bilen .. og IKKE smække med dørene ... 

jeg ved min søster kan gøre det med hendes unger .. det er endnu ikke lykkedes os med serina efter hun har skiftet autostol ... men hun falder i søvn igen så snart bilen kører og/eller så snart hun rammer sin seng .. det kommer an på om hun sov da vi tog derfra

Jaa vi kan altid begynde at øve os på det nu  så er vi i træning ..

Mille har oss fået ny autostol og hun kan ikk rigtig falde i søvn i den .. Men så er hun oss det mere træt når vi kommer hjem selvfølgelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

fif

MillesMor111010 skriver:

den kan godt nå at blive 22 - 22.30 ..

Tager en snak med morfar imorgen om det .. For han må forstå det, eftersom han selv har 3 piger

hihi jaa, god ide og mon ikk!!

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

fif skriver:

hihi jaa, god ide og mon ikk!!

Tager en snak med ham , ellers må jeg hører min moster ..  hun har en på 3, som heller ikk skal for sent i seng

Anmeld

26. juni 2011

fif

MillesMor111010 skriver:

Tager en snak med ham , ellers må jeg hører min moster ..  hun har en på 3, som heller ikk skal for sent i seng

jA, man finder altid ud af det, og nogle gange må man bare kaste sig ud i tingene og se på hvordan det går!!

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

fif skriver:

jA, man finder altid ud af det, og nogle gange må man bare kaste sig ud i tingene og se på hvordan det går!!

Ja hun er heldigvis startet i Vuggestue på det tidspunkt, så må de kører hende træt ..

Anmeld

26. juni 2011

fif

MillesMor111010 skriver:

Ja hun er heldigvis startet i Vuggestue på det tidspunkt, så må de kører hende træt ..

Haha ja det gør de nok osse...

Anmeld

26. juni 2011

camilla28

Maja88 skriver:

det er da bare at bære hende direkte ud i autostolen uden at snakke og så skulle hun gerne sove videre

så lad hende lege lidt  ikke noget vildt bare lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.