Hvad skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Vores datter er vant til at komme i seng mellem 19 og 20 HVER aften.. Og igår var vi til noget sankt hans grillfest og var først hjemme halv 12 .. Det var 1½ times kørsel fra hvor vi bor, så der var et godt stykke vej ..
Havde sagt til min kæreste at jeg blev hjemme med prinsessen for jeg ved hvilket helvede det bliver med hende når hun ikk kommer i seng mellem 19 og 20 ..
Han insisterede på at tage hende med, da det var hos noget familie vi aldrig ser .. Sagde så til ham at han måtte tage kampe med hende når det var .. Ja ja sagde han bare ..

Og ganske rigtigt !! Nu sidder vi her med et barn der i 3 timer har SKREGET fordi hun ikk vil sove .. og farmand har overgivet sig ?! ..

Nu kommer mit spørgsmål så:
Nogen gode råd til hva der skal til ?

og så er der lige et problem mere ..
Den 31 juli, bliver min kusine 18 og der skal vi til fødselsdag klokken 17  Super flot tidspunkt, og hun bor på fyn, skal vi blive hjemme eller skal vi tage med?? Er ret meget i tvivl, for det er jo nær familie og vi snakker rigtig meget med dem, men det er simpelthen et skodtidspunkt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

den forsvandt ret hurtigt

Anmeld

26. juni 2011

camilla28

er godt nok trælst hun er sådan en lille stædig  prinsesse .. dem har je ikek nogen af .. cathrine   er glad og tuller rundt og nå klokken så er blevet  ALT FORMANGE  går hun kold når hun bliver puttet

hjælper det mon vis hun må putte hos jer  .. ved godt det er en dårlig vanen meen altså  bare en gang i mellem når i feks er ude

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

camilla28 skriver:

er godt nok trælst hun er sådan en lille stædig  prinsesse .. dem har je ikek nogen af .. cathrine   er glad og tuller rundt og nå klokken så er blevet  ALT FORMANGE  går hun kold når hun bliver puttet

hjælper det mon vis hun må putte hos jer  .. ved godt det er en dårlig vanen meen altså  bare en gang i mellem når i feks er ude

Vi har prøvet at ligge hende i vores seng og så putte os helt op a hende .  Men det har ikk hjulpet ,. Har ligget og sunget for hende 40 min i træk, og min stemme er helt mærkelig nu ..

Er helt ude a mit gode skind ..

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Bum bum bum

Anmeld

26. juni 2011

fif

MillesMor111010 skriver:

Vores datter er vant til at komme i seng mellem 19 og 20 HVER aften.. Og igår var vi til noget sankt hans grillfest og var først hjemme halv 12 .. Det var 1½ times kørsel fra hvor vi bor, så der var et godt stykke vej ..
Havde sagt til min kæreste at jeg blev hjemme med prinsessen for jeg ved hvilket helvede det bliver med hende når hun ikk kommer i seng mellem 19 og 20 ..
Han insisterede på at tage hende med, da det var hos noget familie vi aldrig ser .. Sagde så til ham at han måtte tage kampe med hende når det var .. Ja ja sagde han bare ..

Og ganske rigtigt !! Nu sidder vi her med et barn der i 3 timer har SKREGET fordi hun ikk vil sove .. og farmand har overgivet sig ?! ..

Nu kommer mit spørgsmål så:
Nogen gode råd til hva der skal til ?

og så er der lige et problem mere ..
Den 31 juli, bliver min kusine 18 og der skal vi til fødselsdag klokken 17  Super flot tidspunkt, og hun bor på fyn, skal vi blive hjemme eller skal vi tage med?? Er ret meget i tvivl, for det er jo nær familie og vi snakker rigtig meget med dem, men det er simpelthen et skodtidspunkt ..

Hejsa.

Hvor gammel er jeres pige?? tænker på når I ska til den fødselsdag, om hun så ku blive passet imens?? - Og kender godt det me når de kommer forsent iseng, eller når man blir inviteret til noget arrangement, hvor tidspunktet er noget bøvl!! Kan huske vi tog me alligevel, men det var osse et helved for os... Hun ville ikk spise, og hun ku ikk sove, og lige så straks vi sad i bilen, på vej hjem var hun glad igen

Anmeld

26. juni 2011

Maja88

kan i ikke tage en weekend seng med og så putte hende mellem 19 og 20 og så bare fortæl hende at hun nok skal komme med hjem.. i kører ikke uden hende...

ved jeg godt i ikke gør, men er  nok en af hendes frygter

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

fif skriver:

Hejsa.

Hvor gammel er jeres pige?? tænker på når I ska til den fødselsdag, om hun så ku blive passet imens?? - Og kender godt det me når de kommer forsent iseng, eller når man blir inviteret til noget arrangement, hvor tidspunktet er noget bøvl!! Kan huske vi tog me alligevel, men det var osse et helved for os... Hun ville ikk spise, og hun ku ikk sove, og lige så straks vi sad i bilen, på vej hjem var hun glad igen

hun er 9½ måned på det tidspunkt ..  men problemet er at hele min familie skal med, har ikk noget kontakt til min fars familie, så det er kun min mors familie der kan passe og ellers min svigerfamilie men de bor i roskilde ? ..  Så det har jeg heller ikk lyst til ..

Men sidder og tænker om måske det hjælper at hun er startet i vuggestue på det tidspunkt? ..

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Maja88 skriver:

kan i ikke tage en weekend seng med og så putte hende mellem 19 og 20 og så bare fortæl hende at hun nok skal komme med hjem.. i kører ikke uden hende...

ved jeg godt i ikke gør, men er  nok en af hendes frygter

Har oss lidt overvejet det .. Eller ligge hende i min moster og onkels seng, den er 2½ bred og 2 meter lang, så massere a plads ..  men så er problemet bare hvis vi skal vække hende når vi skal hjem

Anmeld

26. juni 2011

camilla28

hvor fan blev det af jeg skrev

prøver igen

' tag hende op

giv hende et afslappet bad

havregrød

se fjernsyn heeelt afslappet  ikke snakke om seng eller lign  .. lad hende falde heeelt ned til jorden hos jer ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.