Hvad skal jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

fif

MillesMor111010 skriver:

hun er 9½ måned på det tidspunkt ..  men problemet er at hele min familie skal med, har ikk noget kontakt til min fars familie, så det er kun min mors familie der kan passe og ellers min svigerfamilie men de bor i roskilde ? ..  Så det har jeg heller ikk lyst til ..

Men sidder og tænker om måske det hjælper at hun er startet i vuggestue på det tidspunkt? ..

Hmm, det kan jeg godt se at det duer jo ik!! det sku ikk altid lige let, med de små .... ja, det kan måske godt hjælpe lidt på det! men hvor holdes festen henne? i selskabslokale eller hjemme hos dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Maja88

MillesMor111010 skriver:

Har oss lidt overvejet det .. Eller ligge hende i min moster og onkels seng, den er 2½ bred og 2 meter lang, så massere a plads ..  men så er problemet bare hvis vi skal vække hende når vi skal hjem

det er da bare at bære hende direkte ud i autostolen uden at snakke og så skulle hun gerne sove videre

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

camilla28 skriver:

hvor fan blev det af jeg skrev

prøver igen

' tag hende op

giv hende et afslappet bad

havregrød

se fjernsyn heeelt afslappet  ikke snakke om seng eller lign  .. lad hende falde heeelt ned til jorden hos jer ...

Hun har været i bad . dur ikke

Hun får en flaske med 180 ml til at sove på, og den fik hun så her klokken 19 . Den duede heller ikk, men måske man skulle prøve med havregrød, det mætter jo selvfølgelig det mere .

Hun har siddet hos farmand, men vil overhovedet ikk slappe a .. Hun vil lege ..  men kan da være det hjælper med havregrød

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Maja88 skriver:

det er da bare at bære hende direkte ud i autostolen uden at snakke og så skulle hun gerne sove videre

Jaa .. Det selvfølgelig rigtig nok

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

fif skriver:

Hmm, det kan jeg godt se at det duer jo ik!! det sku ikk altid lige let, med de små .... ja, det kan måske godt hjælpe lidt på det! men hvor holdes festen henne? i selskabslokale eller hjemme hos dem??

Det holdes hjemme , så det er ikk værre end vi lige kan smide hende ind i min mosters monster seng ..

Anmeld

26. juni 2011

fif

MillesMor111010 skriver:

Det holdes hjemme , så det er ikk værre end vi lige kan smide hende ind i min mosters monster seng ..

Nåå så er der jo nul problemos ellers må i da køre tidligt, hvis den er helt galt me hende!!

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

fif skriver:

Nåå så er der jo nul problemos ellers må i da køre tidligt, hvis den er helt galt me hende!!

Ja men det er fordi vi skal køre med min mormor og morfar, vi har nemlig ikk selv bil .. Så det er lidt på deres primisser oss ..

Anmeld

26. juni 2011

fif

MillesMor111010 skriver:

Ja men det er fordi vi skal køre med min mormor og morfar, vi har nemlig ikk selv bil .. Så det er lidt på deres primisser oss ..

Okay... kører de så sent hjem ??

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

MillesMor111010 skriver:

Har oss lidt overvejet det .. Eller ligge hende i min moster og onkels seng, den er 2½ bred og 2 meter lang, så massere a plads ..  men så er problemet bare hvis vi skal vække hende når vi skal hjem

måske kan i løfte hende ligeså stille ud i bilen .. og IKKE smække med dørene ... 

jeg ved min søster kan gøre det med hendes unger .. det er endnu ikke lykkedes os med serina efter hun har skiftet autostol ... men hun falder i søvn igen så snart bilen kører og/eller så snart hun rammer sin seng .. det kommer an på om hun sov da vi tog derfra

Anmeld

26. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

fif skriver:

Okay... kører de så sent hjem ??

den kan godt nå at blive 22 - 22.30 ..

Tager en snak med morfar imorgen om det .. For han må forstå det, eftersom han selv har 3 piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.