Puhu.. Jeg kan ikke lade være med at blive helt bekymret, når du skriver du ikke har lyst til at leve og samtidigt har en depression. Det er trods alt en farlig cocktail.
Hvis tankerne bliver værre, så lov mig at ringe til din læge inden du kommer til at gøre noget dumt.
Jeg kan sagtens forstå dig. Hvis du har bygget hele din fremtid op omkring denne mand og han så pludselig forsvinder, forsvinder dit fundament jo også.
Jeg kan anbefale bogen "Førstehjælp til knuste hjerter" af Winnie Haarløv.
(Kan købes via dette link)
https://www.psykeogsjael.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10655&langId=100&club=LIV&productId=14770
Et par citater fra bogen:
Når du er ramt, så sig højt til dig selv foran spejlet:
- Jeg dør ikke. Jeg overlever det her
- Det her er noget, jeg skal igennem. Processen har en begyndelse, en midterfase og en afslutning.
- Jeg bliver glad igen en dag.
For det gør du. Det gør du. Det gør du.
Når en dør lukkes, åbner en ny, sagde de gamle indianere, og det kan tolkes på den måde, at dit tab nu har sat dig i en helt ny situation med helt nye muligheder.
Jo mere man tillader sig selv at mærke de smertefulde følelser, jo større bliver chancerne for at komme igennem dem. Desværre tror mange, at hvis man giver lov vil man drukne og sorgen vil aldrig holde op. Men det er ikke rigtigt. Tværtimod.
Borgen er fyldt med en masse gode råd til hvordan man kommer igennem en kærestesorg. Kan varmt anbefales. 
Anmeld