Jeg er så knust..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

Min kæreste har forladt mig for en måned siden, og nu vil han ikke snakke med mig overhovedet. Jeg har aldrig gjort ham noget ondt.

Jeg kan bare ikke mere.. Jeg har ikke lyst til at leve mere!!

Det er aldrig sjovt, og det er især svært lige efter jo! .. men du ved også inderst inde og du finder noget andet og måske endda bedre - men lige NU er det svært. Jeg håber du kommer forholdsvis hurtigt ovenpå igen og bliver støttet gennem familie og venner! Det er dem der betyder noget nu! .. håber også vores ord herinde hjælper lidt på humøret, selvom det er svært at tænke positivt nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres skønne svar. Jeg er dybt rørt over I bruger jeres tid på at hjælpe mig igennem sorgen.

Lige nu ser det hele håbløst ud, og jeg tvivler på at jeg kan komme videre. Og spørgsmålet er om jeg overhovedet har lyst til det? Det kender vi alle vel. Man havde en drøm om en fremtid sammen, og man troede aldrig personen skulle svigte. Men man bliver klogere! Selvfølgelig ved jeg godt inderst inde, at jeg kommer videre. At jeg finder kærligheden igen. Men det er svært at finde den positive side frem.

Nu er jeg bund ærlig. Men jeg får noglegange den kvalmende tanke, at han måske vil være mere ked af det, hvis jeg var død? Så kunne han føle den sorg, som jeg sidder med lige nu. Og et eller andet sted, så har jeg også overvejet det.

Jeg vil jo ikke dø, jeg vil bare have fred i sjælen!

Anmeld

26. juni 2011

Isabella_mor

en dag vil du tænke tilbage og tænke. "tænk at jeg kan tillade mig selv at være så nede OVER EN FYR..."

du kan sagtens leve uden ham og du kan sagtens overleve denne tur  

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

en dag vil du tænke tilbage og tænke. "tænk at jeg kan tillade mig selv at være så nede OVER EN FYR..."

du kan sagtens leve uden ham og du kan sagtens overleve denne tur  

Mange tak for de søde ord. Det skal nok gå alt sammen.

Anmeld

26. juni 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Mange tak for de søde ord. Det skal nok gå alt sammen.

ja det skal.. nu skal du nyde livet hvor du er uafhængig af en fyr, hvor du kan gøre de ting du måske ikke har kunnet få dig selv til at gøre da du var optaget

Anmeld

26. juni 2011

baby012

-  det er rigtig svært lige nu, men du skal nok komme på toppen igen.. lav for guds skyld noget andet end bare at sidde og tænke på ham. jeg plejer at begrave mig i skole, arbejde, eller lign. i sådan en situation  

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

-  det er rigtig svært lige nu, men du skal nok komme på toppen igen.. lav for guds skyld noget andet end bare at sidde og tænke på ham. jeg plejer at begrave mig i skole, arbejde, eller lign. i sådan en situation  

Det er bare svært, når jeg går hjemme med en deppresion i forvejen. Så laver faktisk ikke noget til dagligt

Anmeld

26. juni 2011

baby012

Anonym skriver:

Det er bare svært, når jeg går hjemme med en deppresion i forvejen. Så laver faktisk ikke noget til dagligt

så begynd at lave noget aktivt og brand noget vrede og energi a. det hjælper mig jeg begyndte til svømning da kæresten forlod mig og den bette for kort tid siden.. jeg lover dig at du får det bedre.. på et tidspunkt får man en periode hvor man tænker ¨Han er sku da egentlig et svin, jeg kan da få SÅ meget bedre¨ og HUSK, du fortjener det bedste .. alle menesker har ret til at være glade . også selvom at man har kærestesorger . . 

Anmeld

26. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Puhu.. Jeg kan ikke lade være med at blive helt bekymret, når du skriver du ikke har lyst til at leve og samtidigt har en depression. Det er trods alt en farlig cocktail.

Hvis tankerne bliver værre, så lov mig at ringe til din læge inden du kommer til at gøre noget dumt.

Jeg kan sagtens forstå dig. Hvis du har bygget hele din fremtid op omkring denne mand og han så pludselig forsvinder, forsvinder dit fundament jo også.

Jeg kan anbefale bogen "Førstehjælp til knuste hjerter" af  Winnie Haarløv.

(Kan købes via dette link)

https://www.psykeogsjael.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10655&langId=100&club=LIV&productId=14770

Et par citater fra bogen:

Når du er ramt, så sig højt til dig selv foran spejlet:

• Jeg dør ikke. Jeg overlever det her
  • Det her er noget, jeg skal igennem. Processen har en begyndelse, en midterfase og en afslutning.
  • Jeg bliver glad igen en dag.

For det gør du. Det gør du. Det gør du.

Når en dør lukkes, åbner en ny, sagde de gamle indianere, og det kan tolkes på den måde, at dit tab nu har sat dig i en helt ny situation med helt nye muligheder.

Jo mere man tillader sig selv at mærke de smertefulde følelser, jo større bliver chancerne for at komme igennem dem. Desværre tror mange, at hvis man giver lov vil man drukne og sorgen vil aldrig holde op. Men det er ikke rigtigt. Tværtimod.

Borgen er fyldt med en masse gode råd til hvordan man kommer igennem en kærestesorg. Kan varmt anbefales.

Anmeld

26. juni 2011

JustAnotherName

Puhu.. Jeg kan ikke lade være med at blive helt bekymret, når du skriver du ikke har lyst til at leve og samtidigt har en depression. Det er trods alt en farlig cocktail.

Hvis tankerne bliver værre, så lov mig at ringe til din læge inden du kommer til at gøre noget dumt.

Jeg kan sagtens forstå dig. Hvis du har bygget hele din fremtid op omkring denne mand og han så pludselig forsvinder, forsvinder dit fundament jo også.

Jeg kan anbefale bogen "Førstehjælp til knuste hjerter" af  Winnie Haarløv.

(Kan købes via dette link)

https://www.psykeogsjael.dk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10655&langId=100&club=LIV&productId=14770

Et par citater fra bogen:

Når du er ramt, så sig højt til dig selv foran spejlet:

• Jeg dør ikke. Jeg overlever det her
  • Det her er noget, jeg skal igennem. Processen har en begyndelse, en midterfase og en afslutning.
  • Jeg bliver glad igen en dag.

For det gør du. Det gør du. Det gør du.

Når en dør lukkes, åbner en ny, sagde de gamle indianere, og det kan tolkes på den måde, at dit tab nu har sat dig i en helt ny situation med helt nye muligheder.

Et godt svar, som jeg lige springer med på...

Mange tanker og bekymringer herfra. Og ønsker om, at du SNART vil finde noget at glædes ved igen, så du kan se FREMAD, og ikke længere føle dig trist og forladt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.