Jeg er så knust..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.685 visninger
40 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste har forladt mig for en måned siden, og nu vil han ikke snakke med mig overhovedet. Jeg har aldrig gjort ham noget ondt.

Jeg kan bare ikke mere.. Jeg har ikke lyst til at leve mere!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

serinasmor

26. juni 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Anmeld

26. juni 2011

B&J

Jeg ved det er hårdt lige nu men lige frem ikke ønske at leve for en anden fyr tro mig når krisen er over og du laver noget andet jamen så finder du dig en ny igen

når man er på vej ned kommer man altid op igen...

self. er det forkert han ikke vil snakke men hvis han syntes forholdet er slut jamen så må du jo sige til dig selv det er slut og prøve at komme videre

Anmeld

26. juni 2011

Miss T

Tænk positivt! Situationen bliver bedre - at du overvejer ikke at leve mere gør ikke livet lettere for nogen som helst tværtimod..! OP med humøret

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg ved det er hårdt lige nu men lige frem ikke ønske at leve for en anden fyr tro mig når krisen er over og du laver noget andet jamen så finder du dig en ny igen

når man er på vej ned kommer man altid op igen...

self. er det forkert han ikke vil snakke men hvis han syntes forholdet er slut jamen så må du jo sige til dig selv det er slut og prøve at komme videre

Tak.. Det er bare så svært

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Tænk positivt! Situationen bliver bedre - at du overvejer ikke at leve mere gør ikke livet lettere for nogen som helst tværtimod..! OP med humøret

Tak for dine opmundrende ord

Anmeld

26. juni 2011

grøn · ært

Giv dig selv tid til at føle alle følelserne, men lad dem ikke trække rundt med dig! Husk det er dig der bestemmer.

Lav noget, i stedet for at sidde og tænke på alle de minder I har sammen. Lav noget kreativt, som kræver meget koncentration. Og husk at smile, selvom du er ked af det. 

Anmeld

26. juni 2011

B&J

Anonym skriver:

Tak.. Det er bare så svært

Det er rigtig rigtig svært men tro mig tingen skal nok komme til at se lyst ud igen

Anmeld

26. juni 2011

Miss T

Anonym skriver:

Tak for dine opmundrende ord

DU fortjener det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.