Min datters øjne? hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

lykke mus

Nikita Victoria skriver:

Hmm det ser bare slet ikke sådan ud, det er meget meget hurtiger. Og ikke op men kun fra side til side.  Så tror ikke det kan være det.

ved godt at hun er en baby men jeg har det selv og mit er osse fra side til side meget meget hurtig men prøv evt at kontakte lægen imorgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

MichellaMalou

det kan os være høfeber for det har både mig og min forlovede. og vores øjne kramper os og det er pga høfeber

Anmeld

26. juni 2011

Tystys14

lykke mus skriver:

ved godt at hun er en baby men jeg har det selv og mit er osse fra side til side meget meget hurtig men prøv evt at kontakte lægen imorgen 

Tør ikke rigtigt andet, for hun har også gjort det en del idag, brugte hele dagen igår på at pjatte med hende, og syntes hun gør det ofte. Håber ikke det er noget som er alvorligt, det kan jeg bare ikke klare også at skulle tænke over lige pt.  

Men tusind tak, vidste ikke der var noget der hed det, så det vil jeg undersøge noget mere om, og få hende tjekket i morgen.

Anmeld

26. juni 2011

Tystys14

MichellaMalou skriver:

det kan os være høfeber for det har både mig og min forlovede. og vores øjne kramper os og det er pga høfeber

Høfeber og øjne der ryster... det har jeg aldrig hørt om. Men selvfølgelig, jeg har heller aldrig oplevet nogle der har rystet med sine øjne på den måde...  Men kontakter lægen i morgen uanset hvad, vil godt vide det ikke er noget alvorligt.

Anmeld

26. juni 2011

MichellaMalou

Nikita Victoria skriver:

Høfeber og øjne der ryster... det har jeg aldrig hørt om. Men selvfølgelig, jeg har heller aldrig oplevet nogle der har rystet med sine øjne på den måde...  Men kontakter lægen i morgen uanset hvad, vil godt vide det ikke er noget alvorligt.

forståeligt men det kan det åbenbart godt.. 

for min forlovede gøre det os rigtig meget

Anmeld

26. juni 2011

Miss T

Prøv at tjekke hende her, der går det væsentlig hurtigere end den video på en af de forrige sider.

http://www.youtube.com/watch?v=aifIG0-Fw50&feature=player_embedded#at=27

Anmeld

26. juni 2011

Tystys14

Miss T skriver:

Prøv at tjekke hende her, der går det væsentlig hurtigere end den video på en af de forrige sider.

http://www.youtube.com/watch?v=aifIG0-Fw50&feature=player_embedded#at=27

det minder mere om det, men bare hurtiger endnu

Anmeld

26. juni 2011

Miss T

Nikita Victoria skriver:

det minder mere om det, men bare hurtiger endnu

Jeg synes, at du skal ringe til din egen læge mandag og bede om en henvisning til øjenafdelingen, så er du sikker på, at det er kvalificieret personale der kigger på dit barn.

Din egen læge skal selvfølgelig tjekke først og når denne ser problematikker, sender han/hun en henvisning ind og så vil du automatisk bliver indkaldt.

Og for mig lyder det meget som nystagmus. Havde en tidligere kollega, hvis øjne også flavrede rundt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.