Så ramte jeg også termin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Lotus86

Malousmor87 skriver:

jo tak, vi venter også spændt..

aha på den måde , ja vores lille mus er kun blevet skudt til 3200 så det er nok derfor..

Men så er der trods alt kun max 10 dage til du ser din søn.. Rigtig god fødsel.. Håber alt går vel..

Ja 10 dage er jo ikke så meget, selvom det føles af meget lige nu Men det kan jo stadig godt være at vi er heldige, og han melder sin ankomst før

Held og lykke til dig også når du kommer dertil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Lotus86

RQK skriver:

Uha er han ikke meget tung at bære på så? Men igen, måske er forskellen ikke så stor, det er jo "kun" nogle hundrede grams forskel. Han bliver i hvert fald rigtig lækker at røre ved!

Jeg har stort set ingen tegn. Altså har flere plukveer og de er meget kraftige, men ingen veer endnu. Håber det bliver i den her uge, har lavet et væddemål med kæresten nemlig

Neej det føles faktisk ikke særlig slemt, men nu ved jeg jo heller ikke hvordan det er at bære rundt på en 'let' baby, det her er jo bare det jeg kender til

Krydser fingre for at du vinder jeres væddemål

Anmeld

24. juni 2011

Lotus86

Sillebob skriver:

Sender dig en masse vestoev og et stort held og lykke  Haaber snart der sker noget.

Jeg ramte terminsdato i onsdags og veeeenter stadig....lad os haabe at vi meget snart har vores babies i armene

Knus

Sille

Tusind tak

Men gem du hellere lidt vestøv, du har vidst mere brug for det end mig

Rigtig meget held og lykke med den kommende fødsel

Anmeld

24. juni 2011

Raj

Lotus86 skriver:

Neej det føles faktisk ikke særlig slemt, men nu ved jeg jo heller ikke hvordan det er at bære rundt på en 'let' baby, det her er jo bare det jeg kender til

Krydser fingre for at du vinder jeres væddemål

ja man lever jo bare med det hele som det kommer

Tak og jeg krydser fingre for at du føder før du bliver sat i gang! I er vist mere end klar nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.