Lotus86 skriver:
Og hvor pokker bliver min baby af...??? Utroligt hvad sådan en dato kan gøre ved en... Har jo store forventninger om, at han komme i dag, det skal han jo, det har jeg jo sagt til alle de sidste 8 måneder
Meen må nok hellere tage en tår af min realistdrink, og indse at det nok ikke liiige bliver i dag, er også indstillet på at gå 10 dage over, som er maks før de vil sætte mig i gang, synes bare det virker som en evighed lige nu, men må jo bare væbne mig med min sidste sjat tålmodighed og vente på, at vores skønne dreng har lyst til at møde os

God dag til jer alle 
-Nanna
Ih, glædelig terminsdag.. Det er bare så fedt at nå dertil - lige indtil, at det går op for en, at man ikke skal føde der alligevel 

Øv, hvor kan jeg huske det altså! Det eneste du kan gøre, er at nyde de sidste dage, hvor du og kæresten er 2 inden i lige om lidt er 3! Og så bare væbne sig med en ordenlig portion tålmodighed.
Vi var da ude og fejre min terminsdag - vi spiste brunch, det var så hyggeligt
Så skal du nok også være opmærksom på 100-vis af opkald og sms'er fra folk der spørger om du ikke har født endnu.. Haha! Dét er SÅ irriterende..
Nå, men jeg sender dig en masse vestøv og håber på, at der snart sker noget 
fra Tine, som gik i veer 40+3 og fødte 40+5 
Anmeld