Så ramte jeg også termin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Mortil2-87

Lotus86 skriver:

Og hvor pokker bliver min baby af...??? Utroligt hvad sådan en dato kan gøre ved en... Har jo store forventninger om, at han komme i dag, det skal han jo, det har jeg jo sagt til alle de sidste 8 måneder Meen må nok hellere tage en tår af min realistdrink, og indse at det nok ikke liiige bliver i dag, er også indstillet på at gå 10 dage over, som er maks før de vil sætte mig i gang, synes bare det virker som en evighed lige nu, men må jo bare væbne mig med min sidste sjat tålmodighed og vente på, at vores skønne dreng har lyst til at møde os

God dag til jer alle

-Nanna

Tillykke med din termin´s dag.. håber din lille dreng snart vil se dagens lys ..

Sender en masse vestøv og  krydser fingre for han kommer idag..

Hvor skal du føde henne? siden du max må gå 10 dage over tid.

Snyd da jeg først må sættes igang når jeg er 14 dage over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Lotus86

A&F skriver:

Jeg sender dig en masse vestøv min ven, og krydser fingre for at du snart har lillemanden i armene

Tusind tak Vestøvet vil straks komme ned i min vespand sammen med det andet

Kan se der heller ikke er længe til du har termin, du må da også være ved at være rigtig spændt nu

Anmeld

24. juni 2011

Lotus86

W.. skriver:

Ih, glædelig terminsdag.. Det er bare så fedt at nå dertil - lige indtil, at det går op for en, at man ikke skal føde der alligevel

Øv, hvor kan jeg huske det altså! Det eneste du kan gøre, er at nyde de sidste dage, hvor du og kæresten er 2 inden i lige om lidt er 3! Og så bare væbne sig med en ordenlig portion tålmodighed.

Vi var da ude og fejre min terminsdag - vi spiste brunch, det var så hyggeligt

Så skal du nok også være opmærksom på 100-vis af opkald og sms'er fra folk der spørger om du ikke har født endnu.. Haha! Dét er SÅ irriterende..

Nå, men jeg sender dig en masse vestøv og håber på, at der snart sker noget

fra Tine, som gik i veer 40+3 og fødte 40+5

Ja det er en skøn milepæl at nå, selvom det kun gør at man fra nu af bliver endnu mere utålmodig

Men jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at nyde de sidste dage "alene" selvom jeg jo ikke synes jeg har lavet andet i 100 år

Anmeld

24. juni 2011

Raj

Lotus86 skriver:

Og hvor pokker bliver min baby af...??? Utroligt hvad sådan en dato kan gøre ved en... Har jo store forventninger om, at han komme i dag, det skal han jo, det har jeg jo sagt til alle de sidste 8 måneder Meen må nok hellere tage en tår af min realistdrink, og indse at det nok ikke liiige bliver i dag, er også indstillet på at gå 10 dage over, som er maks før de vil sætte mig i gang, synes bare det virker som en evighed lige nu, men må jo bare væbne mig med min sidste sjat tålmodighed og vente på, at vores skønne dreng har lyst til at møde os

God dag til jer alle

-Nanna

Eeej jeg troede ellers de ville have sat dig i gang allerede nu! Hvor meget vejer den "bette" så nu?

Vi må vist desværre væbne os med tålmodighed, men hvor er det bare svært!!! Kom så ud i små drengebørn

Anmeld

24. juni 2011

Lotus86

TheLittleOne skriver:

Krydser smukke og sender en MASSE ve-støv

Tak

Anmeld

24. juni 2011

Lotus86

TinaPina skriver:

TILLYKKE med at være nået til terminen

Og så må jeg sige at jeg føler med dig! Jeg har hele tiden været stillet en tidlig fødsel i udsigt, og har skulle holde mig HELT i ro siden januar for at han blev derinde. Og hvad sker der så? Jow nu sidder jeg her og er 40+2, JA 40+2 og ungen vil ikke ud.

Jeg er ved at gå til af utålmodighed HAHa...

Vores bebser kommer lige så snart de er klar til det, og så har de været al ventetiden værd

Held og lykke med fødslen når du kommer dertil

Tak Og tillykke med din for nylig nåede terminsdag Selvom du er utålmodig, så må du da være helt taknemlig for at være nået her til, når nu du var 'spået' noget andet... Meen synes da heller ikke der er nogen grund til at han strækker den så meget mere

Sender vestøv i din retning også - held og lykke med det hele

Anmeld

24. juni 2011

Lotus86

Happiness skriver:

Sender en masse vestøv afsted til dig! Er allerede utålmodig, og jeg har trods alt 14 dage til termin, og vil først blive sat igang 14 dage efter termin....

Spis stærk mad, spis chokolade og 7 ananaser, dyrk sex, gå op og ned af trapper, hovedrengøring, puds vinduer......... Det virker sikkert ikke, men så får du tiden til at gå

Tak Kan godt forstå du er utålmodig selvom du har to uger endnu, jeg var død utålmodig allerede da jeg var 37+0 og måtte føde 'lovligt'

Hovedrengøringen er ved at være overstået (tager mig lige en lille pause) og bliver nødt til at investere i en ananas, har såå meget lyst, selvom jeg nu heller ikke tror at nogle af de ting virker

Anmeld

24. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lotus86 skriver:

God dag til jer alle

-Nanna

Vi hepper Nanna. Jeg og baby i maven! 

Anmeld

24. juni 2011

Lotus86

CamillaSoefelt skriver:

Masser af vestøv og krydsede fingre herfra:-)! Håber han kommer i dag;-).

Tusind tak

Ja det ville ikke være dårligt hvis han kom i dag, men tvivler godt nok på det

Anmeld

24. juni 2011

Lotus86

Frøken J. skriver:

Hvor er det spændende! Jeg gør hvad jeg kan for at sende en masse vestøv og håbe, at bettepurken kommer ud til sin mor snarest mulig

Tusind tak Ja jeg håber altså også at han snart gider fise ud derinde fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.