Hvorfor var det lige MIT barn der blev ramt?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Ja det hårdt når man skal kæmpe med det.
Men der er ikke andet at gøre end at gøre sig hård...han skal nok får lært at affinde sig med det.

Og så lige et trøstekram herfra.

Kærligst
Sussie

det er rigtig hårdt ja.. :/

vi har lige haft et halvt års tid hvor der har været ro på, og hvor han ikke har behøvet sin maske og så er det bare kommet lige pludselig igen.. :/

og tak for krammet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

SussieThyssen

An&Jo skriver:

det er rigtig hårdt ja.. :/

vi har lige haft et halvt års tid hvor der har været ro på, og hvor han ikke har behøvet sin maske og så er det bare kommet lige pludselig igen.. :/

og tak for krammet..

Mon ikke det er al den græspollen, hyld og andre skærmplanter, der er fremme nu??

Chin up...det bliver forhåbentligt snart bedre igen.

Anmeld

24. juni 2011

miinimeal

An&Jo skriver:

vi har baby spaceren i plastik, og han kan såvidt jeg kan se sagtens trække vejret ordentlig i den..

han har fået en der hedder flixotide denne her gang, men hvis ikke det bliver bedre efter et par gange med den så tager jeg til vagtlægen og så må de give en mere intensiv behandling til ham, for det er virkelig slemt, og lægen sagde at imorgen tidlig skulle jeg gerne kunne se en bedring med ham allerede, så jeg krydser fingre, og ellers må vagtlægen få et kald..

det ogsa den bedste den i plastic,

ja albert startet med den der ariomir eller hvordan det staves hedder vist i legesprog ventoline,

så fik han den der spirocort, der gik 3 uger så havde den, den optimale virkning,

men lyder bare rigtig øv for din lille guldklump

Anmeld

24. juni 2011

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Mon ikke det er al den græspollen, hyld og andre skærmplanter, der er fremme nu??

Chin up...det bliver forhåbentligt snart bedre igen.

Det kan da godt være de har en indvirkning også.. Men ja det bliver forhåbentlig bedre

Anmeld

24. juni 2011

An&Jo

alberts mor<3 skriver:

det ogsa den bedste den i plastic,

ja albert startet med den der ariomir eller hvordan det staves hedder vist i legesprog ventoline,

så fik han den der spirocort, der gik 3 uger så havde den, den optimale virkning,

men lyder bare rigtig øv for din lille guldklump

Vi startede også ud med ventoline, men den kunne bare ikke tage det den her gang så vi fik jo så flixotide for at få noget stærkere.. Det er så øv, men lægen sagde at når han ikke har fået binyrebarkhormon før skal det virke indenfor 24 timer

Anmeld

24. juni 2011

twinboys

Ved det er hårdt har været der med to på samme tid som spæd... det var såååååå håååårdt, men tror mig når de finder ud af det virker og de får det bedre ja så tager de gerne masken...

det bliver en vane... og læg ham i dine arme når du giver ham den og lad ham lege med den sammen med sit legetøj dog uden medicin i det daglige......

God bedring til ham...

Mine drenge voksede sig fra det...

Majbritt

Anmeld

24. juni 2011

miinimeal

An&Jo skriver:

Vi startede også ud med ventoline, men den kunne bare ikke tage det den her gang så vi fik jo så flixotide for at få noget stærkere.. Det er så øv, men lægen sagde at når han ikke har fået binyrebarkhormon før skal det virke indenfor 24 timer

okay. min læge sagde det skulle begynde at virke efter en dag men den fulde virkning kunne tage op til 3-4 uger,

Anmeld

24. juni 2011

An&Jo

twinboys skriver:

Ved det er hårdt har været der med to på samme tid som spæd... det var såååååå håååårdt, men tror mig når de finder ud af det virker og de får det bedre ja så tager de gerne masken...

det bliver en vane... og læg ham i dine arme når du giver ham den og lad ham lege med den sammen med sit legetøj dog uden medicin i det daglige......

God bedring til ham...

Mine drenge voksede sig fra det...

Majbritt

den er en fast del af hans legetøj, og det har den været fra dag 1, men han er simpelthen blevet bange for den.. :/ tror det kom som et chok for ham at den pludselig gik fra legetøj til noget der skal sidde "fast" på ham i et stykke tid, for han kan jo ikke huske han har fået den før..

men for katten hvor kan han huske hvad den betyder nu..

kan kun forestille mig hvor hårdt det har været for dig at skulle igennem den gange to.. :/

håber han vokser sig fra det..

Anmeld

24. juni 2011

An&Jo

alberts mor<3 skriver:

okay. min læge sagde det skulle begynde at virke efter en dag men den fulde virkning kunne tage op til 3-4 uger,

jaja, så det skal have en forbedrende virkning i løbet af imorgen.. var det ikke os det jeg skrev?? nu bliver jeg forvirret..

men ja, bare det virker så bliver jeg glad

Anmeld

24. juni 2011

miinimeal

An&Jo skriver:

jaja, så det skal have en forbedrende virkning i løbet af imorgen.. var det ikke os det jeg skrev?? nu bliver jeg forvirret..

men ja, bare det virker så bliver jeg glad

ka godt være(:

krydser for det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.