cinderella skriver:
Jeg er 26 år gammel og færdig med min uddannelse som pædagog til februar, så ville det passe fint med at gå på brsel lige efter. Jeg har det vildt dårligt med at slå mit eget barn ihjel, men er samtidig bange for at jeg ikke kan finde ud af et spædbarn helt alene, og tanken om at jeg skal gå igennem alt alene er skræmmende. Jeg er ikke i tvivl om at jeg vil elske mit barn højt, men jeg tænker også at hvis jeg får en abort ville der ikke være bøvl med børnepenge, støtte og alt muligt man skal gå igennem som alene mor, og oven i købet med en mand man stadig elsker, som hader det barn man bærer rundt på.
Har du ikke noget familie du kan støtte dig op ad når det bliver lidt hårdt? Jeg var også alene fra da jeg blev gravid, faren til min søn så også helst en abort, men det kunne jeg ikke! Det var hårdt at være alene og mange blandede følelser, men jeg fortryder ikke et sekund. Og mødte manden i mit liv, da min søn var 3 mdr. gammel og nu venter vi en ny og har det fantastisk 
Jeg havde alle de samme tanker som dig! Men ved du hvad hvis det er det her du vil, få et barn, så skal du nok klare det! Der er INTET der er stærkere end en mor, der GERNE vil sit barn.
Dine følelser for ham forsvinder igen. Og hvad han føler for barnet, skal du bare lade være op til ham, og som en anden også siger... hvis han ikke vil ha barnet, jamen så er det DIT barn .
En lille solskinshistorie herfra, du skal vide at alle de bekymringer du gør dig er helt normalt, men hvis du bare mærker efter inde i dig selv, så skal det hele nok blive godt og du vil blive glad for din beslutning, uanset hvor meget bøvl der bliver i fremtiden med diverse børnebidrag osv.
Håber du følger dit hjerte 
Held og Lykke

Anmeld